magfa Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hei , savner oversikt over Alle! Web-shoppene som fins i norge++, ikke alle som er i med prisguiden av forskjelige grunner, så det ville vært fint med en oversikt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Det ligger jo en god oversikt på http://www.hardware.no/webshoper/ Og amobil er med i hardware.no "alliansen" (er det noe offisielt navn?) Så blir vel litt smør på flesk om amobil skulle lage sin egen webshop liste? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Vil anbefale å ta en titt på webshop-listen til Hardware.no ja. Denne dekker riktignok ikke alle telebutikkene som er rundt forbi i landet, men som Caramba sier ville det nok inntil videre være litt overkill om vi skulle kjørt vår egen separate liste i tillegg. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 det som er problemet er jo de bilige webbutikkene som bare selger mob. har ikke tall på hvor mange ganger jeg har søkt på forumet for å finne en webbutikk som jeg husker å ha lest noe om. Det at det ligger en weboversikt på en annen webside er jo ingen grunn for å ikke ha det selv. Amobil skal vel ligsom våre et eget sted. Men greit kan leite gjenom 50 Databutikker jeg for å finne hvem som selger biligst mob M/abb... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ser poenget ditt, og sier på ingen måte at det ikke at det er utelukket å slenge sammen en slik liste i fremtiden. I september håper vi forøvrig å få på plass priser med abonnementsbinding i prisguiden, og regner da med å få inn et betydelig større antall rene "tele-butikker" enn det vi har sett til nå. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Høres fint ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå