Blackwall Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Fant denne på Finn, ser denne grei ut i forhold til pris.... http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34093867 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Den så overraskende bra ut, prøv å kjøp den du Hvis den blir solgt til en annen så skrik ut så kan jeg hjelpe deg med oppsett Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Er det flere en meg som er litt skeptisk når selgeren ikke har fullt navn, og at en så god pc selges som ny? Jeg tror personen enten er litt lur eller pynter litt på sanheten, greit nok å inrømme maskinen er 6-12 måneder gammel, men jeg tror ikke helt på maskinen er helt ny, da ville man ikke solgt den med så stort tap. Husk finn betalingsgaranti i så fall, er så mange som blir lurt. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Prøv å få den ned i 6-7000. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Støtter forslaget over kan godt være maskinen er verdt under prisen, eventuelt hør å få se kvitteringer før kjøp og hør å få fullt navn før du eventuelt vurder å kjøpe. Selv er jeg septisk å kjøpe brukt uansett hva jeg kjøper. Kan jo godt tenkes maskinen har blitt overklokka og prosessoren og skjermkortet har blitt degradert. Man vet ikke slike ting før det er for sent, eventuelt har du mulighet hør om å få prøve den først. Selvfølgelig er rådet alltid å handle på netshop/komplett/dustin home med mindre man vil ta en risiko. Endret 2. april 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Blackwall Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Takker for hurtig svar. Har nettopp snakket med selger og fått tilsendt bilde av kvittering som er knipset av hans side hos komplett. Fullt navn og adresse fikk jeg, pluss at hans arbeidssted er hos flyselskap, derav kunne den fraktes rimelig, om så på dagen. Pc'en er ikke brukt, dvd rom var ikke installert, samt at noe kabling gjenstod (kabling fra Hdd og vifter i kabinett var ikke gjort) Virket som en meget oppegående og troverdig fyr... Lenke til kommentar
SLi Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Altså, du skal alltid være litt skeptisk. Kan du ikke gjøre som noen over her sa, betale med Finn sin betalingsgaranti eller no, er ikke det sånn at du betaler når du har fått varen? Jeg vet ikke helt jeg Lenke til kommentar
Blackwall Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Joda, kunne betale med finn sin betalingsgaranti. Var opp til kjøper hvordan vi kunne gjøre det. Som sagt virket som en ærlig person, men skal jo alldri være for sikker... Tror jeg slår til på denne, 7500 uten evnt frakt var det laveste han kunne gå, grunnet rent tap, har visst nok prøvd og annonsere denne i Nordland hvor han bor lenge, uten den store responsen... Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg har selv kjøpt brukt, null problemer hos meg Lenke til kommentar
SLi Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Joda, kunne betale med finn sin betalingsgaranti. Var opp til kjøper hvordan vi kunne gjøre det. Som sagt virket som en ærlig person, men skal jo alldri være for sikker... Tror jeg slår til på denne, 7500 uten evnt frakt var det laveste han kunne gå, grunnet rent tap, har visst nok prøvd og annonsere denne i Nordland hvor han bor lenge, uten den store responsen... Den er brukt, da skal den vel gå for halve prisen? Si 6000. Sier han nei,k sier du 6500, så sier han nei, så sier du 7000 ( da møtes vi på midten ). Så sier han vel okey greit. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Brukt? Det står jo i annonsen at OS ikke er lagt inn enda så da er den jo ubrukt. 7500kr for det der er jo en mega nice pris. Kjøpte hakket dårligere PC deler selv nå nettop, til rett under 8000 kr. Gogogo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå