007JamesBond Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hei, jeg har hørt at noen har sagt at det kan være dårligere grafikk på Macbook Pro 13 enn de to andre.. er dette sant? PS: Slutter på forumet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Macbook Pro 13" har integrert grafikk levert fra Intel, som ikke når opp til de AMD-Skjermkortene som finnes i både 15" og 17" modellene Apple leverer. Så det stemmer, ja. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Problemet er, jeg har tenkt å kjøpe meg macbook pro. Jeg kan kjøpe en brukt 15 eller 17, men jeg har ikke råd til ny 15 eller 17. Jeg har råd til ny 13. Jeg kan totalt bruke opp 13k. Noen tips om sider som du kan få en macbook veldig billig som 15 tommer. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg ville ventet mer. Slik det ligger an nå begynner de Macbook-modellene å gå på vei ut for min egen del, og jeg er sikker på at innen de neste 3 måneder så ser vi garantert en ny macbookmodell. Dette sammenfaller med nye prosessorslipp fra Intel. Apple er som kjent en veldig god kunde for Intel, og er kjent for å få førsteprioritet når det kommer til nye produkter Intel lanserer. Dermed vil du kunne få dagens 15 tommer utgave til samme pris som de brukte du ser på nå. Eller enda bedre: Du kan spare penger på å kjøpe en modell lik den du ser på nå, og bruke det på bra tilbehør ? Uansett ville jeg styrt bort fra Apple, og sett litt på Lenovo Thinkpad T420s. Denne kikker jeg veldig mye på for tiden Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 problemet er bare at jeg vil ha en pc som er fin utseende messig også. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Tja Asus N55SF i7-2670QM er vel ikke så ille, kanskje litt dårlig skjermkort. Harddisken litt treg, men ellers er vel ikke den så dårlig. Selv om det er plast, virker maskinen litt stilig også. Ikke ren svart plast. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Ganske bra og en ganske vettug pris Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hvis du klarer, kan det være en idé å vente. Ivy bridge-prosessorer kommer straks, og Windows 8 kommer i Oktober. Om det er verdt å vente på Ivy er jeg ikke sikker på, men Ivy og W8 til sammen gjør at jeg venter. Regner med at nye pcer vil selges med mulighet for gratis oppgradering fra W7 til W8 etterhvert. Da står jeg klar. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Styr unna gratis oppgradering tilbud, den gangen jeg fikk det tilbudet med asus var det mye trøbbel for å heletatt få tak i det tilbudet det viste seg at maskinen som hadde vista ikke var på listen over gratis oppgradering alikevell, dermed ble det en del kranling da fikk jeg til slutt oppgradering lisens men til gjengjeld fulgte det ikke med 64 bits drivere. Så jeg endte med å bruke 32 bits vista alikevell fremdeles. Så ergo er rådet å kjøpe med windows 8, i så fall, eller ta windows 7. Angående ivybrigde ja det kan hjelpe litt på batterilevetiden eller litt bedre ytelse, men trenger man ikke det er poenget lite å vente med mindre man håper forrige modell skal få et priskutt. Endret 3. april 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå