Simvik91 Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Vårsesongen er her! Hvilken look vil dere kjøre? Har dere noen stylingtips til oss mindre kloke? Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Slik jeg alltid kler meg. 2 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Tror mange her inne kommer til å kjøre chinos + skjorte/pique + seilersko, loafers eller hvite lave sneaker. Tenk ensfarget plagg uten logo og trykk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 seilersko og pique er litt kaldt enda føler jeg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Skjorte, genser, bukse eller dongeribukse, jakke type tynn quiltet, army-inspirert eller trench og wingtips, chukkas, desert boots eller lave sneakers for min del. Vanskelig å si noe uten at du har skrevet noe om hvor du er stilmessig. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 (endret) more-or less samme som jeg går i om vintern, dropper bare tykk genser eller jakke og tar på ei lys skjorte eller noe. Oh! og så blir det shortsvær da, kryper gradestokken over 15 grader og sola er ute så er det shortsvær! Endret 7. april 2012 av weebl Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 seilersko og pique er litt kaldt enda føler jeg Ennå. Seilersko går fint, pique går fint på de varmere vårdagene med en tynn genser utenpå om morningen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 jeg er usikker på om det ser bra ut med genser over pique, men ok. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Well, jeg bryr meg lite den ene dagen annenhver uke (max) jeg bruker pique og det er kaldt på bussen. Men er forsåvidt enig. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Hva er tragisk? Eller kommer du til å kle deg tragisk? 2 Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Jeg kommer til å kle meg helt identisk slik som i vinteren minus jakke og hansker. Med andre ord: Hettegenser og olabukse. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 DC sko, rosa pique fra Lacoste, røde chinos, blått pannebånd, Carrera solbriller. Blir selvfølgelig litt brunkrem og sleik også. Gleder meg. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 DC sko, rosa pique fra Lacoste, røde chinos, blått pannebånd, Carrera solbriller. Blir selvfølgelig litt brunkrem og sleik også. Gleder meg. ... Teach me. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 DC sko, rosa pique fra Lacoste, røde chinos, blått pannebånd, Carrera solbriller. Blir selvfølgelig litt brunkrem og sleik også. Gleder meg. ... Teach me. Og du forsto ikke at TheNarsissist sitt innlegg er åpenbart ironisk? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Dress på dagtid mandag-fredag. Ellers går det nok mye i jeans, piqué, skjorter og v-hals. Seilersko, og deserboots. Quiltede jakker, oilskin og blazer. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 DC sko, rosa pique fra Lacoste, røde chinos, blått pannebånd, Carrera solbriller. Blir selvfølgelig litt brunkrem og sleik også. Gleder meg. ... Teach me. Og du forsto ikke at TheNarsissist sitt innlegg er åpenbart ironisk? Selvfølgelig gjorde jeg det. Han er jo mann.. Var for gøy. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Som oftest bare med briller når det kommer til hode, siden jeg føler caps er så dumt/ubekvemt med capsene jeg går med (som DC-capser). Så bruker caps bare når jeg har linser på, siden jeg går mest med briller. Y-Neck og linen shirts i forskjellige farger jeg har. + Gensere evt. cardigans eller den ene balzeren jeg bruker. Chinos. Som sko bruker jeg en miks av et par DC sko for det meste. Og noen av oxford-skoene når til selskap og slikt, eller hvis jeg bruker dressen og dressbuksa til noe selskap o.l. og de passer. Endret 9. april 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå