RBW Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Synes du luftkjøling er for pyser samtidig som du ikke vil montere vannblokken selv? EVGA satser på vannkjølt GTX 680 Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Det frister faktisk en del å bytte ut mine to 480 GTX med et slikt. Temperaturene hadde nok blitt mye bedre med ett stk 680 enn dem er med to stk 480. Samt at det hadde blitt en komponent mindre i loopen. Vi får se når kortene kommer på lager Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Kunne sikkert vurdert et slikt selv, men jeg liker EK-blokker. Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 @ SilentNET Garantert! Jeg har selv nVIDIA GeForce GTX 480 og det er det varmeste kortet på markedet. Jeg tør nesten ikke tenke på varmen i kabinettet ditt med to kort... GTX 480 holder for meg hittil, men det sliter litt med tunge spill. Derfor oppgraderer jeg når det som antas å være GTX 685 kommer Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 det kommer ikke noe GTX 685... neste toppkortet som kommer er GTX 780... (single GPU) GTX 690 kommer som toppkortet med dual GPU... Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 @ SilentNET Garantert! Jeg har selv nVIDIA GeForce GTX 480 og det er det varmeste kortet på markedet. Jeg tør nesten ikke tenke på varmen i kabinettet ditt med to kort... GTX 480 holder for meg hittil, men det sliter litt med tunge spill. Derfor oppgraderer jeg når det som antas å være GTX 685 kommer Begge kortene har EK fullcover vannblokk. Temperaturen er 50-55 grader under load (avhengig av romtemperatur, som ofte ligger på 28-30 grader). Så i mitt kabinett er det sånn sett ganske kjølig Men det hadde ikke vært meg imot å sluppet de to varmovnene av noen kort. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Sitter med tanken om å bytte ut mine 7970 da dem ikke innfrir helt i mitt system. Dette kunne vært noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå