Gef Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Satt en kveld her og spillte litt cs. Etter ca. 15 min begynnte pc'en av seg selv å pause gamet, jeg trykket på pause knappen igjen for å unpause, men sekundet etterpå ble det pauset igjen, dette gjentok seg ett par ganger til jeg gikk ut av cs og inn igjen. Etterpå funka alt som normalt. Så neste dag spillte jeg litt cs igjen, pc'en begynnte med de samme tingene, altså ved å pause gamet. Det sluttet etter en stund da jeg prøvde å unpause det. I kveld skulle jeg se ett prog på tv, jeg skrudde av skjermen men ikke pc'en, så mens jeg så tv stod pc'en å lastet ned. Programmet var ferdigt, jeg skrudde på skjermen, rikket på musa. Plutselig får jeg den avskjedsskjermen i win xp der det som til vanlig står "saving all settings" "closing network connections" og "windows is shutting down" den rett og slett bare skrudde seg av! Jeg trykte på pc'en igjen og alt fungerer som normalt nå de siste timene etter at den skrudde seg av. Så kommer spørsmålet...hva i ¤"#%"¤&¤"&¤&¤"& er det som skjer med pc'en min? blir den hacket av fjortisser som ligger å fukker med meg, eller er det pc'en som har rett og slett flippa? :-? Jeg skjønner ingenting jeg... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Kan det være noen power saving funksjoner, skjermbeskytter, eller slikt? Sett opp en branvegg og antivirus hvis du ikke har det allerede. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Kan det være noen power saving funksjoner, skjermbeskytter, eller slikt? Sett opp en branvegg og antivirus hvis du ikke har det allerede.Nei..ikke power saving eller skjermbeskytter, har skjettet det pluss jeg har ikke rørt noen av delene på ett år minst! Antivirus har jeg, fullt oppdatert, brannmur har jeg fjernet. Kan det være en mulighet for at jeg blir hacket? btw. hvordan finner jeg ut om jeg blir hacket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå