rexa Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Har spilt på US servers til nå, og ser etter anbefalinger for en EU server å rerolle på. Jeg har ingen preferanse for Horde eller Alliance, men syns litt faction balanse er bonus; om ikke, så vil jeg hvetrfall vite i hvilken retning vekta tipper. PVP eller PVE spiller liten rolle. PUGs er PUGs, men hadde vært kult om det ikke var helt umulig å finne PUGs som faktisk får noe gjort; i WotLK var jeg på en realm der PUGs ikke klarte å drepe Sarth engang etter at ICC hadde kommet ut, og en sånn dødrealm gidder jeg aldri å spille på igjen. Jeg har ikke tid til et raiding guild (har fortsatt guildet mitt på US), så PUGs er ganske viktig for meg. Norske eller skandinaviske spillere er viktigst for meg; hele min hverdag OG spilltilværelse går på engelsk, og jeg vil gjerne late som om det fortsatt fins litt norskkunnskap i meg. Lenke til kommentar
AndersTK Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Vi har et norskt guild gående på horde siden på Twisting Nether, er tungt belastet med horde (90%/10%) men aktiviteten på horde siden er ekstremt høy pga av dette. Hvis du er heldig å kommer inn i en bra PuG kan man fort ta ned 3-4 HC i dragon soul på dette punktet. Det er også en del "faste PuGs". Hvis interessert kan du alltids ta kontakt med Augmented Reality på serveren, og høre om du får en casual/friend rank. Burde ordne seg. Bare referer til "Døde" (Min main character) når du snakker med oss, og si du så denne posten på diskusjon.no Endret 3. april 2012 av AndersKarlsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå