largem Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Dater en jente nå, det virker så som det går kjempe bra, men i går var vi sammen og jeg hadde levende lys på bordet og lagt en rose på sofen når ho kom. Vi skulle egentlig se film og kose oss. Men vi kom aldri så langt, vi lå og kosa og klina og hadde oss etterhvert. Vi har datet en uke nå og jeg føler kanskje at vi har hatt oss for tidlig. Vi sender søte meldinger hele tiden, og hun sier hun er glad i meg. Men alt går så veldig fort. tror at spenningen kommer til å bli borte så fort. Hva tenker dere om dette? Alle svar settes pris på! Lenke til kommentar
largem Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Mvh gutt 19:) BTW Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Men spenningen blir da ikke borte? Er jo så utrolig mye man kan oppdage med hverandre, både når det gjelder sex og annet. Gjort er gjort, ikke gruble på det nå! Tenk heller på hvor mye moro dere kan finne på fremover! 5 Lenke til kommentar
largem Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Men spenningen blir da ikke borte? Er jo så utrolig mye man kan oppdage med hverandre, både når det gjelder sex og annet. Gjort er gjort, ikke gruble på det nå! Tenk heller på hvor mye moro dere kan finne på fremover! Sant så sant, men føler det blir litt mye kose snakk noen ganger. Jeg kan med ti kviver mot hjertet si at jeg aldri har vært så forelska før. Hun har vært det første jeg tenker på når jeg står opp og det siste før jeg legger meg. Vill at dette skal gå bra! Blir over nervøs tenker alt for mye, som når hun ikke svarte når jeg sendte henne natta melding i stad. Sitter her og tenker at hun kanskje ikke gidder å svare fordi hun syntes det blir for mye? 2 Lenke til kommentar
Anna90 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hei! Hvis hun har sex med deg er du definitivt en person hun liker og finner attraktiv, så sjangsene for at hun vil bli sammen er absolutt der, så at dere hadde sex tidlig trenger ikke å ødelegge noe. Vis at du liker henne og ikke bare vil ha sex med henne, gi henne kanskje litt oppmerksomhet på dagtid. Pass på at det ikke blir alt for intenst, men ha jevn kontakt og finn på ting med henne. Vær en good-guy, og gi henne masse positiv oppmerksomhet Lenke til kommentar
Anna90 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 "Sitter her og tenker at hun kanskje ikke gidder å svare fordi hun syntes det blir for mye? " Hun har sikkert lagt seg, hvis ikke kan det hende hun syntes alt går veldig fort og at hun mister litt kontroll. Ikke press henne, men tror alle jenter liker og få nattameldinger fra en gutt de liker. Lenke til kommentar
largem Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Var et kvarter fra sist melding jeg fikk av henne, også svarte hun ikke på natta melding. Hunpleier alltid og sende natta melding:( men kanskje hun bare sovna. Takk for svar. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 For Guds skyld, ikke overtenk/overtolk ting. At hun ikke svarer på en nattamelding kan rett og slett innebære at hun har sovnet. Hvis hun mente at det var for tidlig å ha sex, stol nok på henne til å anta at hun hadde sagt fra, såfremt dere begge er over den seksuelle lavalder. 3 Lenke til kommentar
largem Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 mhm, men det var hun som hintet til at hun ville hun noe mer:) Lenke til kommentar
warneck Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Slutt å tenk og start å gjør det du har lyst til. Du kommer faktisk ingen vei med å overanalysere, utenom - jo - du klarer ganske enkelt å ødelegge forholdet. Alle de tankene du går rundt med nå påvirker deres relasjon. Du har nå funnet det du hittil tror er drømmejenta, men tro meg, det finnes masse fisk der ute i havet. Skulle dette skjære seg, noe det kan gjøre både fra din og hennes side, så er du raskt ute på banen igjen. Det høres banalt ut, men det er sant. Plutselig finner hun ut at hun skal studere juss i Bergen og du økonomi i Oslo og vips er forholdet gått i tusen knas. Sånt skjer, veldig ofte. Før i tiden holdt folk sammen, nå gjør de ikke det. Så... slapp av. Ingenting er perfekt, verken du eller henne. Hun har trolig de samme tankene, med mindre hun bare klarer å slappe av. Uansett er det ingenting verre enn å ha kontakt/relasjon med noen som overtenker og blir stressa av 15 minutter uten svar på meldinger. Da forventer man langt mer enn den andre er villig til å gi over tid. Sånt er gjerne noe som funker mens man er forelska, også går det mindre bra når man skal inn i det daglige livet. Have fun! Det er en fin innstilling til livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå