Nemi2003 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Lest noe om dette programmet, men skulle gjerne hørt hva andre mener. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Noen som bruker det ? Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 kjekt lite ubruklig program det! mener jeg å huske! Lenke til kommentar
tokr Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg bruker det ... og programmet er absolutt genialt... Det er en litt bratt laerekurve... men det er absolutt vaert det... Har brukt det i 7 maaneder naa, og snart kommer versjon 2 ...virker helt knirkefritt... Har proevd alle andre mulige front end programmer du kan tenke deg... men dette er det beste. Lenke til kommentar
neXon Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 testet det litt på min maskin og, det vart mye bedre og se og navigere seg fram på tv skjermen, men synest at programmet arbeidet litt tregt (uten at maskinen arbeidet) + at jeg savnet noen flere funksjoner i programmet. Men absolutt vert og prøve Lenke til kommentar
tokr Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 hvilke funksjoner er det du kunne tenke deg? jeg kan bare komme på en ting jeg skulle ønske var der... og det er itag støtte for mp3 filer... men dette kan jo ordnes med .my filer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå