CAT0 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg er på utkikk etter en sykkel jeg kan sykle på grusveiene i marka med. I utgangspunktet har jeg ikke all verdens budsjett. XXL selger Merida Matts Woodland Terrengsykkel 12 til 2499,- http://www.xxl.no/sykkel/sykler/terrengsykler/matts-woodland-terrengsykkel-12-1079486 Er dette en grei sykkel for pengene? Får jeg noe bedre om jeg legger på 500kr? Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 For pengene er dette en helt grei sykkel. Det er ikke noe vesentlig å hente med 500+, disse syklene har ukurrante bremser og gafler og noe altmodich bakgir, men budsjettet er hva det er, og utvalget i dette segmentet er ikke stort. Det eneste jeg kan tenke meg kan gi deg en stor gevinst er å kikke på bruktmarkedet. 1 Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Cat0, kjøpte du Merida? Fruen er på jakt etter en grusveisykkel, og XXL og diverse andre har jo en del Merida til priser mellom 1500 og 3000. Og hvis du kjøpte den, er du fornøyd? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Nei, de hadde ikke flere montert da jeg var innom før påske, og siden har det bare vært møkkavær ... Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Greit, takk. Jeg har funnet noe morsomt på Finn, får se om jeg stikker innom og ser på det i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå