Anna90 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hei! Jeg er 21 år og liker en gutt på 23. Vi har gått på kino, vi pleier å møtes ute, vi ser film, og han har introdusert meg for bestevennen og et par andre kompiser. Han har hilst på noen venner av meg. Han er veldig snill, og vi har det morsomt. Vi har også hatt sex en del ganger, og jeg blir med han hjem fra byen osv. Nå skal vi begge dra på påskeferie og kommer til å være borte fra hverandre, men når vi kommer tilbake har jeg lyst til å se mer til han, og kanskje bli i et forhold med han. Vi har kjent hverandre i kanskje to måneder, men vi har ikke snakket om forhold, og jeg vet heller ikke noe om hans ekser osv. Jeg har ingenting å utsette på han, men er redd jeg skal gjøre noe feil eller at han skal slutte å like meg, for jeg er megaforelska i han. Hva bør jeg gjøre for at vi blir sammen, hva er next move på en måte? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Neste move er å spørre. Basert på beskrivelsen din er dere jo i praksis nesten sammen allerede, det som mangler er "formaliseringen" av en avtale om eksklusivitet... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå