TheNarsissist Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hei, kjøpte Cod WAW til ps3 for 99kr på gamestop før helga og har kost meg veldig med zombie modden. Kjøpte også alle dlc'ene. Er det noen her som fortsatt spiller dette? Har Black Ops også, men jeg nekter å betale 110 per dlc for ett Zombie map. Rart de ikke seller dem separat. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Er nok mange enda, som har mye moro med denne modusen Inkludert meg selv Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg spiller dette enda, veldig mye bedre enn Black Ops synes jeg,hvis du ser vekk fra hackingen. Våpen jeg liker å bruke er: Ppsh og Wunderwaffe DG-2. Vurderer om jeg skal skaffe meg det til PC også, for da kan man spille Custom Zombies. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hei, kjøpte Cod WAW til ps3 for 99kr på gamestop før helga og har kost meg veldig med zombie modden. Kjøpte også alle dlc'ene. Er det noen her som fortsatt spiller dette? Har Black Ops også, men jeg nekter å betale 110 per dlc for ett Zombie map. Rart de ikke seller dem separat. hvis det er kun zombie du er ute etter så selger de jo også en ren zombie dlc til black ops med alle waw mapsene + 1 nytt... Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg har nettopp begynt med custom zombies og det er sykt kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå