Toalettet Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Hey, jeg og min kompis er 18 år.. Vi prøvde so,arium for første gang i dag. Vi tok. Kun 6 minutter for å Være sikre... Vi er begge mørkhårede (brunhårede) jeg har en lysebrun hudfarge. I morgen tenkte vi å prøve igjen. Hvor lenge burde vi ligge da? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Vent til neste uke. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 1. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Så lenge?:o hmm.. Dama yer ba oss om å komme tilbake i mårra<3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Hvis dere aldri har tatt solarium før, så bør dere vente litt. Kroppen har ikke godt av å sole mer enn 2-3 ganger selv om man har tatt solarium i mange år, så ikke hør på dama da hennes oppgave er å selge. Husk at solarium gjør at huden eldes mye raskere og i tillegg øker faren for hudkreft. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Styr unna solarium. Det er bare teit å være unaturlig brun. Vær ute når det er sol. 3 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 2. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Jaja, klart. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Ville nok ventet et par dager, så du ikke svir hud Spørs hvor sterk den maskina er, men uansett så er tilvenning bra. Jeg merket ubehag i de periodene jeg var litt for ofte i solarium. Uansett så ville jeg ikke overdrevet de første gangene. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Solarium er skadelig for huden din. Vær heller ute i det fine været, og smør ansiktet med solfaktor 15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå