Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Seksuelt frustrert i forhold - hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten min en liten stund, og vi er veldig glad i hverandre og har det bra sammen og nyter hverandre :) Men nå har han fått en skade som gjør at han har vondt hele tiden, og orker ikke å ha sex. For å gjøre en lang historie kort, han kommer ikke til å klare å ha sex for minst 4 uker... 4 UKER!!! Vi blir helt gale begge to, og jeg lover dere, vi har prøvd, men han klarer bare ikke... Jeg går på veggen!! Hvordan skal jeg klare meg? Vi gjør ting sammen og koser og sånn, men jeg syns det er så lenge å gå uten sex når man er i et fast forhold... :( Noen tips? Synes det er så vanskelig og frustrerende...

Anonym poster: 7b1e8fb555f6729c61c6a9c726bc6ad0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær utro...

nei... vent.

Fokuser på noe annet? Vi kan alle bli betatt av andre selv om vi er et forhold, det handler om hvorvidt man tillater det og fokuserer på det. Det var altså en analogi til ditt problem. Poenget mitt er: Så lenge dere fokuserer på at dere ikke kan ha sex så vil det drive dere til vanvidd. Det er mange løsninger på problemet dere. Det handler om hva dere selv ønsker. Oralsex utført riktig for den andre kan være rimelig heftig. Se løsninger framfor problemer.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kjør 69, la han leke med brystene dine mens han puler deg med en dildo, gi han blowjobs, osv osv osv, man kan jo ha det ''godt'' sammen uten å måtte ha tradisjonelt samleie, og man trenger ikke nødvendigvis å 'komme' hver eneste gang.

Kanskje han ikke blir så sliten lenger hvis du kjøper noe nytt spennende sexleketøy, eller noe skanky outfits?

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Måtte vere 2 uker uten sex når jeg var i forhold pga noe problemer hos jenta. Husker den første uka var ekstremt frustrerende siden det var vanlig at vi hadde sex hver gang vi lå siden av hverandre osv.

Det værste for meg var at sex var blitt normalt og endel av hverdagen. Siden vi da hadde hatt sex hver dag ble det veldig vanskelig å måtte endre "levemåten". Den første uka var det noe som manglet, og siden dette var blitt så vanlig så ble det mye tenking på sex, og derfor ble det også enda mere frustrerende siden det alltid dukket opp at noe var unormalt. Derimot etter ca den første uka ble det mere normalt og ikke ha sex, og dermed ble mange av sex tankene borte. Ble jo selvsagt litt frustrert om vi lå å kosa i senga, men vi lærte å sette pris på hverandre på en helt annen måte.

Må nesten bare spørre om en ting. Trenger ikke svare om du ikke vil, men hva er galt med kjæresten din? Å ha så vondt i kroppen at han ikke klarer sex, da er det veldig ille. Er noe mere enn noen brekte bein da for å si det sånn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...