any question? Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Noen sier at det ikke er mulige til å få laptop til å dra alle spill på god oppløsning... Er det noen som vet om det er mulig? Hvilken laptop er det isåfall som klarer det? Litt annet tema, men er det noen som vet moms+ toll til Latvia? Enok Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Heisann. Du kan fint få en laptop til å spille på. men skal du ha noe som nermer seg en stasjonær, må du fort opp i 10k kroner. Da får du en pc som klarer å dra BF3 på medium, med noe på high. med en fps på rundt om 40-50 i snitt. Lenke til kommentar
any question? Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Tenker på å bestille fra USA. Og då tar eg det inn til ein i Latvia, som arbeider sjå oss. Og når han då tar det med til Norge, blir det uten toll så prisen er ikkje sen farligste... Tenkte mest på å finne ut hvilken pc jeg måtte ha for det:) Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Norge er faktisk en av de billigste landene i verden og kjøpe pcer og pc deler. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Norge er faktisk en av de billigste landene i verden og kjøpe pcer og pc deler. nekter jeg å tro... Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Er bare å sammenligne rundt om i verden ang priser o.l. Så lenge du ikke kikker på det svarte markedet. Lenke til kommentar
any question? Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 USA og Norge er det 5000-10000 kr i skjel på alienware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå