Bachelorette Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Dette var altså på en serie som gikk etter barnetv på nrk1 om lørdager. Det eneste jeg husker av den var at det var en gjeng med ungdommer som skulle på hyttetur. Hytten de skulle på kalte de for Blåhytta, men de klarte selvfølgelig å gå seg vill, og jeg mener en av dem ble skadet eller noe sånt. De finner en hytte som de tror er Blåhytta, men denne er altså rød.. De kommer seg inn der så husker jeg bare at de filmet masse gamle bilder og det var mørk og skummel stemning inni hytten veldig dårlig beskrivelse men dette er altså det eneste jeg husker fra denne serien.. så er det noen som har en viss anelse om hva denne serien heter?? 1 Lenke til kommentar
RainAngel Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hm, det eneste jeg kan komme på som minner vagt om dette er ungdomsserien Are You Afraid Of The Dark? http://www.imdb.com/title/tt0189366/ Det var om ungdommer som satt rundt et leirbål og fortalte skumle historier, kanskje en av dem handlet om ei blå hytte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå