Yan Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hjelpe trøste. Har for en liten stund siden lagt inn bilder fra foreldrene mines nye canon digital kamera - og da jeg idag var innom canon's zoombrowser EX program og skulle forandre på og flytte noen bilder kom jeg til å slette hele katalogen med de første bildene til foreldra mine! Der var det en del fra en tur de nettopp var på og som er slettet fra kameraet da de jo var lagt inn på pc'en. Så nå sliter jeg virkelig - var utrulig hvor fort gjort det var. Sånn pleier jeg aldri gjøre - klikka på delete med en feil da jeg skulle klikke på move (ikke kjøp trådløs mus) og så skulle jeg trykke på cancel på neste bilde - men da det gikk litt fort og delete knappen var der cancel knappen burde være - og så var det gjort. Står når jeg nå prøver og slette andre ting at det "can not be undone". Vil det si at det blir tilnærmet umulig for meg og få tilbake eller? Setter pris på all hjelp. mvh Jan Egil Lenke til kommentar
nander Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg antar du har vært innom recycling bin...? ellers, som jeg har anbefalt før her på forumet, last ned demoversjonen av R-studio (www.r-tt.com) og se om den finner noe. Jeg har alltid fått det til med den... lykke til Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Så lenge ikke bildene har blitt overskrevet av annen data, skulle det gå å få dem tilbake. Jo lenger du venter jo større sjanse er det for at systemet kommer til å bruke den plassen som bildene lå på, og da er det for sent. Enig med nander, prøv programmet han anbefalte, du finner link her: http://www.r-tt.com/RStudio.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå