tomsi42 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Helt klart et utypisk, men meget vellyket vårbilde. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Artig stjert Ellers flott speiling og fint "trøkk" i hestebildet. Utradisjonelt hestehovbilde, fint at man prøver andre ting enn bare mainstreambilder. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 13. april I går ble det et litt utypisk vårbilde, i dag beveger jeg meg over i andre enden av skalaen og kommer med et nesten klisjebilde når man skal beskrive våren Crocus by Kristine S., on Flickr 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Her snakker vi tema vårbilde, fint detta. Fine farger og bokeh. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Takker =) Ble selv og overrasket over bokehen. (det ordet så veldig rart ut i bestemt form...) Dette ble tatt med kompaktkameraet mitt da det er dette som har vært med i lomma de siste dagene, og i tillegg er det ganske nytt så moro å prøve det ut litt. Men er absolutt fornøyd med kjøpet! Digger å ha et kompaktkamera som oppnår omtrent samme kvalitet som speilrefleksen og med nesten like mye innstilllingsmuligheter. Kjekt å ha når man ikke får med speilrefleksen over alt Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Det var fint med crocuser på skrå ja.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Er leteaksjonen herved avsluttet etter ei ukes tid med forsåvidt pent vær? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå