vevo1992 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Hei, hvordan kan jeg oppdatere alle innlegg med PHP og jQuery? Jeg har brukt denne metoden før: &--#60;script type="text/javascript"&--#62; var auto_refresh = setInterval( function() { $("#vn").load("post.php"); }, 10000); &--#60;/script&--#62;'; Denne oppdaterer en div hvert 10'ende sekund. Problemet mitt med dette oppsettet er at post.php inneholder classes og functions å jeg får feilmelding om " undefined method " eller noe. Men hvordan kan jeg kun oppdatere klokkeslett på innleggene i stedet for å oppdatere hele posten? Endret 1. april 2012 av vevo1992 Lenke til kommentar
Warz Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hva mener du med å oppdatere klokkeslettet? Ønsker du at det står sånn "14 minutter siden" i stedet for et klokkeslett? I såfall sjekk ut: http://bassistance.de/jquery-plugins/jquery-plugin-prettydate/ 2 Lenke til kommentar
vevo1992 Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Takk skal du ha, skal prøve dette Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 "classes og functions å jeg får feilmelding om " undefined method " eller noe." Tyder vel på at den prøver å kalle en funskjon som ikke eksiterer. Skjønner ikke helt hva du ønsker, men hvis du vil ha noe slikt som en facebook-wall hvor innleggene til folk kommer fram uten at du oppdaterer kan du vel bruke noe som heter HTTP Push Lenke til kommentar
vevo1992 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Det jeg ønsker at mine wall posts klokkeslett dynamisk skal endre seg fra 10sek til 1måned siden. Jeg har laget et script for denne funksjonen, men hvordan kan jeg oppdatere div'en som kun inneholder klokkeslett? Lenke til kommentar
Tom_ Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Er det ikke mulig å lage et JavaScript til dette ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå