fobo Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Tenkte jeg skulle kjøle ned chipsettet. Da dette er litt varmt. Noen som har noen bra og greie måter? Finner ikke riktig noen kjøleribber som er laget for dette. Noen som har noen eksempler? Og er det noen greie bilder eller guider til dette hovedkortet? Takk for svar Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Kanskje hvis du hadde giddi og kikka litt på de forskjellige nettbutikkene, så vil du finne denne bl. a: NorthPole som er laget for NorthBridge... Ellers kan du jo kikke her og du vil finne mange andre tilgjengelige kjøleribber for ditt bruk... "tanke" er folk blitt for slappe til å leite sjøl, fordi det er alltid en eller annen som svarer her??? Nei sikkert bare jeg som er for trøtt Lenke til kommentar
fobo Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Takk alikevel! ;D Vært litt rundt og sjekket på Microplex og 3dfxcool. Bestemte meg for pakken med revoltec chipsetkjølere på 3dfx. Hadde tittet rundt og sett litt men var usikker. og lurte på om noen hadde noen og anbefale. Lenke til kommentar
fobo Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Noen som har montert ribber på MOSFET og PLL brikkene? Er det noe man skal passe på? er det eventuelt noen fine guider eller morsome historier angående dette? ^^ ----------------------------------------------------------------------------------- Nå etter litt leting fant jeg en brilliant guide av formann. Om noen andre lurer på akkurat dette finner dere den på http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?t=133443 En annen ting jeg lurte på var agp spenningen. om man øker denne til 1,7v. går det da ut over gfx kortet? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå