RAK-foto Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 ... hva er dette tro? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg vil gjette på en vannstråle hvor du har lagt til farger, med farget bakgrunn. Det, det umidelbart minnet meg om, er når jeg heller smøreolje på bilen. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Jeg vil gjette på en vannstråle hvor du har lagt til farger, med farget bakgrunn. Det, det umidelbart minnet meg om, er når jeg heller smøreolje på bilen. Hei Takk for kommentaren din på dette litt spesielle bildet. Det er ikke lagt til noe farge i etterbehandlingen, men det er reflekser fra diverse ting, men hva det er - tja - det kan vi vente litt med. RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Kaffe stråle? Alt stemmer igrunn,men bærer preg av litt hard photoshoping i storformatet..ikke strålen med resten;) Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Kaffe stråle? Alt stemmer igrunn,men bærer preg av litt hard photoshoping i storformatet..ikke strålen med resten;) Hei Jan Takk for kommentaren din til dette abstrakte bildet. Her er det ikke noen hard photoshop-jobbing, men det er vridd en del fra originalmotivet - så kanskje derfor. Og som jeg sa i forrige svar så har jeg ikke lagt til noe farge her heller. RAK-ffoto Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg vil gjette på en vannstråle hvor du har lagt til farger, med farget bakgrunn. Det, det umidelbart minnet meg om, er når jeg heller smøreolje på bilen. Hei Takk for kommentaren din på dette litt spesielle bildet. Det er ikke lagt til noe farge i etterbehandlingen, men det er reflekser fra diverse ting, men hva det er - tja - det kan vi vente litt med. RAK-foto Ja, det var liksom det jeg mente. At fargen muligvis lagt til med reflekser, fra farget papir, papp eller noe lignende Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Dere lurte på hva dette er - og ganske riktig - det er vannstrålen fra springen på kjøkkenet. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg