Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i april (PC, PS3, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Witcher 2 må sjekkast ut. Må ærleg innrømme at eg aldri spelte nummer 1 - undrast om eg har gått glipp av mykje.

 

Du har gått glipp av eit godt spel, men historiemessig går det heilt fint å hoppe rett på Witcher 2.

 

Vert nok ny gjennomspeling av det i Dark mode med Enhanced Edition, for min del. Ellers er det vel Legend of Grimrock, Risen 2 og Protoype 2 som er av interesse. Ah, og Binary Domain som har PC-release no.

 

For skytepang-folka kjem jo òg Tribes: Ascend denne månaden.

Lenke til kommentar
veive med henda i den tru at dei faktisk har ein lettsabel (om vi skal sitere norske oversettingsgullkorn korrekt) mellom henda

 

Lightsaber burde vel heller vært mer korrekt oversatt til "lyssabel" og ikke "lettsabel". Husk at det engelske ordet light, kan bety både lett og lys ;)

Det har seg slik at Lightsaber i en av Star Wars filmene ble oversatt til Lett Sabel av en norsk oversetter, de måtte senere offentlig beklage denne tabben. Er denne hendelsen det blir referert til. Historien er nok full av dårlige oversettelser med ord som har dobbelt betydning. En annen tråd på forumet nevner bl.a. at makeup sex ble til sminke sex i en Friends episode.

Lenke til kommentar
ein rolig måned med ein gla lommebok for min del . men kansje likegreit tanke på neste måned...
?Årets beste spill kommer jo ut denne måneden på pc (men du spiller kanskje på konsoll?, for da kommer årets beste spill ut i mai :) )

 

Du snakker om? Diablo 3 kommer jo neste måned!!! :p Er nokk Risen 2 du snakker om tror jeg.

Lenke til kommentar
ein rolig måned med ein gla lommebok for min del . men kansje likegreit tanke på neste måned...
?Årets beste spill kommer jo ut denne måneden på pc (men du spiller kanskje på konsoll?, for da kommer årets beste spill ut i mai :) )

 

Du snakker om? Diablo 3 kommer jo neste måned!!! :p Er nokk Risen 2 du snakker om tror jeg.

Seff er det Risen 2 som er greia i år og sannsynligvis sjefsspillet for perioden 2010 - 2015 :green:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Risen 2 og Legend of Grimrock ! ai ai ai samt en ny versjon av Ufo Enemy unknown er på vei (den som skal være tro originalen)... Ren Lykke hele veien! .

 

Holder på med ny gjennomgang av Gothic 3 om dagen, da den var så full av Bugs ved release la jeg hele driten på hylla. Men Steam versjonen via steam funker fett, og ble igjen minnet på hvordan frie valg og en åpent system skal være etter en mnd i Skyrim (som forøvrig også er et godt RPG spill, men ikke mer i mine øyne). Gothic 3 omgivelsene ser forøvrig fabausende gode ut.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...