Øystein.F. Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Sola er her, fuglane kvitrar og vi benker oss ned framfor skjermen. Les hele saken Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg har bestilt Devil May Cry Collection og vurderer Prototype 2 foruten det så er det ikke mye akkurat!! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Dette ser ut til å bli en dårlig spillmåned. Kanskje det blir Prototype 2 på impuls, men det skal nok litt til. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg er litt overrasket over at dere nevner Diabolical Pitch istedenfor Fez. Er det noen sinte Japan-elskere i redaksjonen? Anyway.. Fez og Trials Evolution frister mest. The Witcher 2 kan vente. Diabolical Pitch og Bloodforge ser spennende ut, så jeg kommer nok til å laste ned demoene. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 ingenting interessant. Yup, det er vår Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ser ut som det er mye bra som kommer. Har allerede bestilt TW2 Dark Edition og Prototype 2 på X360. Skal også ha Risen 2 (helst CE) og Pandoras Tower. Legend of Grimrock ser også interessant ut. Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Gleder meg helt vilt til Risen 2 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Legend of Grimrock! Nesten så jeg tilgir at dere ikke har nevnt noen eventyrspill denne måneden heller.... men så kommer det vel ikke noen ut så vidt jeg vet, så da kan vi late som det er derfor lista er som den der. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ble en forhånsbestilling av Legend of Grimrock fra GOG, og mulig jeg kommer til å se på Risen 2. Har begynt på Risen 1, men det har ikke vært mer enn greit til nå (har akkurat blitt akseptert av Esteban, og han har sent meg for å snakke med The Inquisitor). Om det blir noe Risen 2 kommer nok litt an på hva jeg gjør med Risen 1. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg vil ha en lettsabel! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Dette ser ut til å bli en dårlig spillmåned. Kanskje det blir Prototype 2 på impuls, men det skal nok litt til. Dårlig spillmåned? Med Witcher 2 og Risen 2? Son, I am disappoint. 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Blir vell bare Risen 2 som er aktuell for min del. Tw2 har jeg tross alt allerede. 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Legend of Grimrock så veldig interessant ut. Blir nok kanskje kjøp på det! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Dette ser ut til å bli en dårlig spillmåned. Kanskje det blir Prototype 2 på impuls, men det skal nok litt til. Dårlig spillmåned? Med Witcher 2 og Risen 2? Son, I am disappoint. Jeg mislkte The Witcher ganske mye (men jeg skulle så gjerne ha spilt det), derfor bryr meg ikke stort om The Witcher 2. Selv om kontrolloppsettet var en av grunnene til at jeg mislikte det, og TW 2 har støtte for gamepad (og er tilgjegnelig på box selvfølgelig). Risen 2 har jeg ingen formening om - hva slags rollespill er det? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Risen 2 har jeg ingen formening om - hva slags rollespill er det? Dersom det blir slik som Risen, så er det som Gothic spillene. Veldig god historie, masse av valgmuligheter, masse av ting å gjøre, ikke super bra grafikk og polish, men utrolig bra spill! Vanskelig, stort og veldig veldig bra. Lenke til kommentar
andau Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Gleder meg masse til nyutgivelse av the witcher 2, har ventet med min andre gjennomspilling til alt det nye er på plass! Til deg som har xbox og ikke har fått prøvd witcher 2 ennå.. oioi.. du har noe godt i vente! Ellers er Risen 2 meget spennende, og Trials Evoloution er for meg et must Lenke til kommentar
Lotharian Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) veive med henda i den tru at dei faktisk har ein lettsabel (om vi skal sitere norske oversettingsgullkorn korrekt) mellom henda Lightsaber burde vel heller vært mer korrekt oversatt til "lyssabel" og ikke "lettsabel". Husk at det engelske ordet light, kan bety både lett og lys Men kan vel være meg enig at det på en måte er et gullkorn å oversette lightsaber med lettsabel, men personlig ville jeg heller likt at man virkelig dro på med full gass i feil ende, og like så godt oversatte "lightsaber" til "lettsnabel" Endret 1. april 2012 av Lotharian Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Legend of Grimrock. Ikke mer på gang denne måneden. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Trials Evolutions er bankers, og Legend of Grimrock ser såpass spennende ut at det garantert skal testes. Witcher 2 er allerede på skal-spilles-lista, og plutselig ser det ut til at Risen 2: Dark Waters også havnet der. Høres ut som et herlig konsept! Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Skal forhåndsbestille Risen 2 . Det er det spillet jeg har ventet på de siste par årene og er mitt eneste sikre kjøp i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå