Hansy Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 BMW 320, tatt i 3 forskjellige eksponeringer for å slippe en utbrent himmel. Kamera: Canon 40D Objektiv: Sigma 17-70mm 2.8-4.5 Brennvidde: 53mm Iso: 200 Blender: F8/F4/f4 Lukker: 1/250, 1/180, 1/45 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Pent bilde av en pen bil. Liker stemningen, men er det bare jeg som har problemer med og få bildet forstørret? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Pent bilde av en pen bil. Liker stemningen, men er det bare jeg som har problemer med og få bildet forstørret? Takk for det! :-) Her er direktelink til 1024x bildet: http://www.flickr.com/photos/han5y/7029546191/sizes/l/in/photostream/ Endret 1. april 2012 av Hansy Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Knallbra komposisjon. Ordentlig lekker! 3 ting som hadde gjort bildet perfekt i mine øyne er: - Det er en gloweffect på taket på bilen, liker ikke - Det er litt utbrent vannflate til venstre for bilen - Skulle likt å sett vinkelen litt høyere opp. Og kameraet lengre ned. Altså bittelitt mer mot froskeperspektiv, for nå er det litt for høyt oppe syntes jeg. Men ellers er det i alt et meget godt bilde etter min mening EDIT; Kanskje på tide å oppgradere kamerahus? Med litt høyere oppløsning kanskje og med mulighet for større RAW bilder? Endret 4. april 2012 av IceBlitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå