Terje Solfugl Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Orkideutsnitt Bildet er fjernet. Beskrivelse: ................................................ Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Flott orkide! Ville anbefale å bruke større blender. Da ville du beholde støvbærene skarpe og sløret blomterbladene. Kunn ment som tips, hva man velger å ha i, og utenfor fukus blir jo altid en smaksak. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Takk for tips fotopoulsen,men her brukte jeg bevisst mindre blender for å få frem detaljer i hele skalaen :-) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Karakteren 1 likte jeg, synd du som ga den hverken kommenterte eller la en enda lavere karaktersum, men du har vel alldeles god kontakt og er kanskje tilfreds..god påske til deg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg