winsentz Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg har da tenkt å kjøpe en elektro rc-bil. Kommer til å kjøre på gress, asfalt, litt skog og grus. Dette blir første gang jeg skal kjøpe en bil og vil prøve det ut før jeg investerer i noe dyre greier. Kommer til å betale maks 2500kr for en bil Vil helst ha 2WD bil som er lett å bruke, tåler en god del, være vanntett og RTR er et must for meg. Har sett litt på HBX stealth x09 og syntes det var en grei bil eneste er at det ikke står noe om den er vanntett, er det noen som vet om den er det? Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg har da tenkt å kjøpe en elektro rc-bil. Kommer til å kjøre på gress, asfalt, litt skog og grus. Dette blir første gang jeg skal kjøpe en bil og vil prøve det ut før jeg investerer i noe dyre greier. Kommer til å betale maks 2500kr for en bil Vil helst ha 2WD bil som er lett å bruke, tåler en god del, være vanntett og RTR er et must for meg. Har sett litt på HBX stealth x09 og syntes det var en grei bil eneste er at det ikke står noe om den er vanntett, er det noen som vet om den er det? Står det ikke at den er vanntett er den som regel ikke det. Beskytt evt. Elektroniken med teip og plast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå