Gå til innhold

Har ett par spørsmål angående Olympus C-220

Anbefalte innlegg

Heisann kjøpte ett Olympus C-220 kamera for en to måneders tid siden.

Er vel sånn delivs fornøyd, ender vel opp med at jeg kjøper ett til kamera, og bruker dette til fest kamere og lignende...

men det jeg lurte på er det Fullstendig umuligh å ta bilder av ting som er i bevegelse? Det er ikke my bevegelse det er snakk om heller før bilde blir uskarpt.

Også var det en ting til, I dag var jeg på et show, og der satt vi i delvis mørke, og på Scene område var det gulthvit lys, litt nedtonet, når jeg tok bilder av det fremste område (todelt, ett område på høyde med meg, og ett ca 5 meter lengre back), de bildene som ble tatt mot fronten av område ble bra.. Men når det ble tatt bilder av de lengre bak på den bakerste delen, ble det rødskjær på alle bildene. Hva er årsaken til det? og hav kan jeg evt stille det inn på.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men det jeg lurte på er det Fullstendig umuligh å ta bilder av ting som er i bevegelse? Det er ikke my bevegelse det er snakk om heller før bilde blir uskarpt.

I sollys så greier de fleste kamera å ta bilder av ting i bevegelse. I dårlig lys så er det de færreste som greier det. For å kunne gi et fullgodt svar så må du legge ut et ubehandlet eksempel bilde sånn som det kommer direkte fra kameraet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...