ThomasHare Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Tidlig sommer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Bildet er bra, men hvorfor i all verden har du valgt den høye lukkerhastigheten ? Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Grattulerer med den nye hobbyen, den er svært vanedannende og kan lett bli dyr, he he.(: Bildet er fint som det er! Jeg ville ikke klippen bort tangen. Selv om tangen blinker i sollyset, så er det tydelig hva det er, og er ikke forstyrrende. Ved å velge mindre blender ville du få større dybdeskarphet, men helt erlig, så kan jeg ikke se at det er mangel på det her. Skal jeg absulutt pirke på noe her, så er det at bilde ser ut til å helle en liten smule til høyre. Lenke til kommentar
ThomasHare Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Takk for tilbakemeldinger! har allerede skjønt at det blir dyrt, og skal shoppe litt i morgen Jeg prøver meg bare ut på innstillingene, men prøver å holde lukkerhastigheten så høy som mulig for å holde bildet skarpt (hadde ikke med tripod). Med blenderen tenkte jeg å få litt mer "stråling" fra solen. Det jeg ikke likte med tangen var hvordan lyset ble lillaaktig (er det det som kalles diffraksjon?) Hellingen ser jeg nå jeg rettet på det, men ser at jeg bommet litt, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg