Gå til innhold

Vurderer å gå til fullformat


Anbefalte innlegg

Tusen takk for innspel, Espen!

 

Eg fryktar f/4 som styrste blendar rett og slett vert litt for lite. Eg hadde Tokina 12-24mm/4 i eit halvår, og brukte det mykje, og ved nattefotografering vert det fort lange lukkartider. Med 2.8 dobblar eg eksponering. I tillegg kunne eg nok a skote på ISO-3200 med eit 5D, noko som er litt over endå ei dobbling frå ISO-1000 som eg satt grensa på med 40D-en.

 

Eg ser også at Samyang har eit 24mm/1.4. Dette kunne jo vore eit alternativ - Canon sin tilsvarande kjem eg nok aldri til å få råd til :p Dette er ganske nytt, då, og det er ikkje ut til å vera så frykteleg mange omtalar av det rundt om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om eit halvt års tid, kor mykje trur dykk 5Dmk2 har gått ned i pris? Eg har sett kun huset tilgjengeleg for 6000,-, noko som er veldig billig for eit supert kamera! Kan ein tru at prisen vil verta "drastisk" redusert etter kvart som fleire vel å selja sine mk2 til fordel for mk3?

Lenke til kommentar

6000kr er for billig, det er ikke noe problem å få mk2 solgt for 8000kr fortsatt. Tror ikke du skal regne med at 6000kr blir en vanlig bruktpris helt ennå, antar at det er et spesielt tilfelle (pressebrukt / 100.000+ eksponeringer / slitt og ripete). Ser for meg at mk2 vil ligge på et sted rundt 8000-8500kr inntil det får en fast prisreduksjon i butikk.

 

5D, 5D mk2 og 7D er hus som mange er ute etter og få selger, så prisene synker ikke like fort som consumer/prosumer-modellene.

Lenke til kommentar

Eg er overbevist eg såg mk2 til 6000 ein stad. Har tråle forskjellige bruktstadar. Kanskje eg hugsar feil. Eg kjem nok til å satsa på mk1, tenkjer eg. Har vorte veldig usikker på kva for objektiv, då. Ulike alternativ:

 

- Canon 17-40/4

- Canon 16-35 mk1/2

- Canon 24/2.8

- Samyang 24/1.4

- Nikon ekvalenter med adapter

 

Fleire tredjepartsmerker har objektiv i brennviddeområdet 17-40 med styrste blendar 2.8 gjennom heile området. Korleis merkar desse seg ut i forhold til alternativa?

Lenke til kommentar

Klart du kan finne en MkII til 6000.- brukt en eller annen gang, aberet er at det kameraet blir solgt i løpe av minutter siden selgeren selger det da langt under normal bruktpris.

 

Så det hele munner ut i hvor standhaftig du er i din søken :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Hei!

Trenger du rask, lyssterk optikk? Dersom du bare skal gå etter høy optisk ytelse, solid byggekvalitet og gunstig pris bør du vurdere å holde deg til Tokina som du allerede har.

Mitt temmelig sære, men likevel seriøse forslag er brukt Tokina 20-35mm med lysstyrke f:3,5 - 4,5. Dette objektivet er en undervurdert liten juvel som fremdeles finnes brukt på eBay.

Særlig hvis du finner versjonen med orange sirkel, er du sikret maksimal bildekvalitet til spottpris.

Objektivet er testet av Ken Rockwell. Han skal du lese med flere klyper salt..., men her er han spot on! http://www.kenrockwell.com/tokina/20-35mm-f35-45.htm

Lykke til!

NB: Om budsjettet rekker, bør du vurdere Samyang 14 mm også...

Lenke til kommentar

Vel, det ser no ut til at eg har fått ein kjøpar for kamerautstyret allereie. God pris får eg også. Transaksjonen er ikkje fullført heilt endå, så eg skal venta med å seia at eg har solgt det. Uansett, det ser ut til at stjernene stiller seg opp for min overgang til fullformat :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...