foenix Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Dersom jeg går inn i utforsker klarer jeg ikke å se innholdet på cd´er og dvd´er, mens det kommer fram i Media Player hvis jeg skal rippe en cd-plate.. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hva slags CD / DVD? Det er stor forskjell på data og musikk / video. En musikk CD inneholder ikke filer slik som en data CD gjør. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Jeg har prøvd med flere forskjellige cd´er, også med datafiler, men klarer ikke å finne noe innhold på dem heller. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Har du brent de, for så å lukke brenningen helt så du ikke kan brenne mer på den etterpå? Det er ikke alle drev som støtter ufullstendige brente cdplater. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Jeg har prøvd med de samme cd´ene som jeg tidligere har kopiert filer fra og er derfor sikker på at det har fungert tidligere, men nå kommer det bare opp en blank side når jeg klikker meg inn på disse platene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå