Astrid E. Saltveit Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Farvel til mars... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg liker den med minst luft, men den synes jeg kommer enda bedre til sin rett om du også tar litt til av bunnen.... Fint og akkurat så mye DOF som det bør være. God jobb... Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Jeg liker den med minst luft, men den synes jeg kommer enda bedre til sin rett om du også tar litt til av bunnen....Fint og akkurat så mye DOF som det bør være. God jobb... Takk skal du ha - fint med nye innspill Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Liker v.1 med mest luft. Mulig det lyseste oppe til ve. kanskje kunne vært unngått, men alt i alt liker jeg denne versjonen pga. at det virker mest "luftig"! Fin bakgrunnsfarge og passende dof. ! Gode detlajer fra naturen dette! 4'er! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Liker v.1 med mest luft. Mulig det lyseste oppe til ve. kanskje kunne vært unngått, men alt i alt liker jeg denne versjonen pga. at det virker mest "luftig"! Fin bakgrunnsfarge og passende dof. ! Gode detlajer fra naturen dette! 4'er! Takker for kommentaren! Ja, jeg var litt i tvil om det lyse feltet du nevner - det tar litt fokus, men samtidig synes jeg det gir litt liv i bildet - kanskje jeg skulle prøve å bare dempe det litt...må se litt nærmere på dette, tror jeg. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 V2 av samme grunn som Espen.God skarphet på dråpen;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 V2 av samme grunn som Espen.God skarphet på dråpen;) Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg