emeritus Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Føles som et ran. Hvorfor blåste ikke dommer av rett etter innkastet? Hadde allerede passert tre minutter da. Får uansett ta med oss at vi spiller en super kamp. Lenge siden LSK har vært så bra! Minimum 3 min. tillegg, ikke maks 3. Til og med kommentatoren i studio klarte å opplyse om det. Jupp, men hva tok såpass lang tid i overtiden at mer enn tre minutter var berettiget? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Vi var i et angrep. Det er svært svært sjelden man blåser av slikt. Da skal man virkelig lete etter dårlige dommere (Howard Webb) Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Webb er bedre enn samtlige dommere i TL. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Øya som ser. Men ja, det var en liten sen april spøk Endret 1. april 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Webb er bedre enn samtlige dommere i TL. Sier jo seg selv. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Føles som et ran. Hvorfor blåste ikke dommer av rett etter innkastet? Hadde allerede passert tre minutter da. Får uansett ta med oss at vi spiller en super kamp. Lenge siden LSK har vært så bra! Minimum 3 min. tillegg, ikke maks 3. Til og med kommentatoren i studio klarte å opplyse om det. Jupp, men hva tok såpass lang tid i overtiden at mer enn tre minutter var berettiget? Var det ikke et bytte? Samt flere situasjoner hvor spillet stoppes. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Dorsin i offside også ja. Hallelujah. Nei faen dette var sure greier! Men men, leverer vi dette ofte nok så kan sesongen se litt lysere ut enn slutten på forrige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Fine damer i Lillestrøm.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Fine damer i Lillestrøm.. Ja den siste på TV`en der var jo evig vakker..... Endret 1. april 2012 av Samcki Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Første og siste dama-sandwitch er nok drømmen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) RBK skal si seg meget heldige med poeng på Åråsen i kveld. Micke i offside, og et LSK som spilte oss i senk i nesten 70-80 minutter av kampen var faktorer som jeg mener kvalifiserer til "ran". Foruten kontringer og, igjen, dødballer, så hadde RBK skummelt lite å vise frem, at det tok en 35 år gammel veteran for å finne ut i første omgang at Dockal hadde hele siden for seg selv i nesten 40 minutter blir for dumt, ihvertfall da Dockal selv påpekte dette flere ganger, og enda dummere blir det når man vet at Dockal er et av våre sikreste offensive våpen, og dermed burde være et skråsikkert alternativ. Iversen jobbet iherdig både fremover og tilbake på banen, og virker helt fantastisk frisk med tanke på alderen, og føler han på mange måter er drivmotoren vår på midten, på samme måte som Larsen har blitt vårt sikreste kort i den bakre fireren (Dorsin hadde ingen stor dag foruten målet, og slet utrolig mye med Knudtzon, at Dorsin slipper Knudtzon alt for lett bidrar jo til LSKs første mål). Synes det var en dårlig dag for de fleste på RBK i kveld, innsatsen var der hos mange, men det ble rett og slett for mange dårlige avgjørelser og for mye lemping av ball oppover banen mot Chibbu de første 50-60(?) minuttene. Igjen, vi skal være glade for at vi raner LSK på overtid, det er slike kamper det er utrolig viktig å ta poeng i skal man håpe på å være på toppen av tabellen i slutten av sesongen. Edit: LSK er ute etter hevn etter ydmykelsen forrige sesong, LSK hjemme skal aldri undervurderes, samtidig virker de å slite meget defensivt.Tipper uavgjort, 2-2. Called it! Endret 1. april 2012 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Rosenborg scorer på offside over overtiden. Ingen April-spøk, alt er som vanlig. Er greit fornøyd med resultatet. Udugelig av Rodgers å slå et helt upresset innlegg inn til keeper med 45 sek igjen. Hadde han tatt den til corner-flagget hadde det blitt avgjort. Man så jo lang vei at fyren var en grade A cunt, passer altså flott inn på Romerriket. Ikke bare jeg som la merke til at Rodgers virka som en totalt uspiselig fyr, altså. Hadde (som jeg så det) to soleklare søknader om gult kort på de ~20 minuttene han spilte. Tipper at det blir en heftig kortbunke på ham når han møter litt mer kompetente dommere enn Brage Sandmoen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Gav inntrykk av å være en spiller bare hans lags fan vil komme til å like, ja. Forøvrig brukbart fornøyd med poeng her i går, spillet tatt i betraktning. Var ikke rare greiene RBK hadde å komme med. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Når jeg faktisk tenker over det, hadde en søknad om rødt kort også i den første situasjonen, hvor han slår etter RBK-spilleren som tar fra ham ballen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Vet akkurat hvor surt det er å miste seieren på overtid. LSK gjorde jo akkurat det på Lerkendal i fjor, da fra en corner de ikke skulle hatt. Men føles godt å snappe vekk poeng fra føggelkrek såpass sent i kampen. Ikke seier men nesten godt som. Virket som om dommeren prøvde å følge 5 forskjellige regelbøker hele kampen noe som preget hele kvelden. Premiegjøk er ordet jeg er ute etter. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Virket som om dommeren prøvde å følge 5 forskjellige regelbøker hele kampen noe som preget hele kvelden. Premiegjøk er ordet jeg er ute etter. Var jævlig inkonsekvent ja, irriterende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå