OlavHelland Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Et år med bare gaming på flokehøgskole ^^ Noen som kunne tenkt seg å søke på denne linja? Fra nettsiden Norske folkehøgskoler har i mange år tilbudt et bredt utvalg av linjer dedikert til ulike typer idrett, men OFF er den første skolen i Norge som tilbyr en egen linje dedikert til e-sport. På e-sport linjen likestiller vi spill som Counter-strike, Starcraft og DotA med fotball og langrenn. Et viktig stikkord for e-sport linja er samarbeid. Vi spiller sammen, vi trener sammen og vi hjelper hverandre med å bli bedre gamere. http://fantasifolk.net/esport.html Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Gjennomført aprilspøk Jeg fikk i oppgave på skolen å lage hjemmeside for en fiktiv bedrift, så bestemte jeg meg for å slå to fluer i en smekk og legge den ut på nettet den første april Selv om skolen teknisk sett ikke er virkelig, betyr ikke det at det ikke går an å starte en slik skole. Basert på all tilbakemeldingen jeg har fått siden jeg la ut siden tror jeg absolutt en slik skole ville fått masse søker. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg kunne ikke ha tenkt meg å søke på en sånn skole. Problemet er at mange ser "vi får betalt for å spille", men e-sport er ikke noe annerledes enn vanlig sport. Skal du bli god må du trene flere timer om dagen, hver eneste dag i samme spill. Hvor mange gidder sitte og spille f.eks Battlefield seks, syv timer om dagen hver eneste dag? I starten høres det nok bra ut, men vent tre, fire måneder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå