pgdx Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Er det ikke lenger mulig å slette et innlegg man har skrevet? Hvordan kan det forsvares? Før var det vel mulig, om jeg ikke husker feil, ihvertfall hvis ingen hadde svart, men nå virker det som om det er helt umulig. Rett meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 det går ann hvis ingen svarer etter deg. Synes det er en bra funksjon, men den har sine feil den også. Burde vært en tidssperre sak eller noe også Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Du tar feil Det er mulig å slette innlegget hvis ingen har svart på det og du er innlogget i forumet. Begge kriteriene må være oppfyllt. Du har et kryss ved siden av "endre" knappen. I tillegg kan du merke av for "slett dette innelgget" hvis du går inn på "endre innlegg". Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Må teste jeg og! Funket her .. kanskje moderatorene straffer deg? Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 I enkelte kategorier har vi sperret muligheten for "vanlige" brukere å slette sine egne innlegg. Dette gjelder spesielt i kategorier der vi ikke ønsker at brukerne skal slette innlegg, men gjøre det selv dersom vi ser behovet. For eksempel under "nyheter" på Overklokking.no sitt forum. Skulle du ha behov for å slette et innlegg, kan du bruke "varsle mod" -knappen og skrive en kort beskjed om hvorfor innlegget skal slettes, så ordner vi det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå