mariarne Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 For en uke siden tråkket jeg kraftig over. Undersøkelser hos legevakten viste ingen brudd, men trolig skade på leddbånd. Undersøkelser 4 dager senere konstaterte to røkne leddbånd og jeg ble sendt til MR. Fikk time til MR dagen etter. 6 dager etter uhellet tok jeg av støttebandasjen og erstatten den med støtteskinne. Jeg la også bort krykkene for første gang. Det var da jeg merka at ankelen har låst seg. Jeg kan vippe ankelen opp og ned, men ikke snu foten utover. Det stopper rett og slett opp. Jeg leste at ved leddbåndsskade og hevelser, er det ikke uvanlig at ankelen havner i gal posisjon etter at hevelsen går over. Så leste jeg at med ankelen ute av ledd er det en liten pulsåre i ankelen som står i fare for å bli skadet. Noen som har vært borti dette før? Hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Kontakt lege. Jeg har forresten hatt samme skade 2 ganger, og gikk på krykker i ca 1 måned begge gangene. Endret 1. april 2012 av Må jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå