Hans-Ragnar Olsen Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Gåsunger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg synes dette gir en brusende flott vårfornemmelse, med de friske fargene og det fine lyset. Godt eksponert. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Jeg synes dette gir en brusende flott vårfornemmelse, med de friske fargene og det fine lyset. Godt eksponert. Hei. Tusen takk for en fin kommentar. Dette synes jeg var hyggelig.:-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 I grunn enig med Astrid her...flotte farger,særlig på gåsungene...som gull;) Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Kontrastfylt og fargerikt. Enkelt og flott! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 God ide som er greit utført! Får vårfornemmelser når en ser dette ja! Mulig et lite kutt nede og et lite kutt på venstresiden kunne vært noe! God 3'er! Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 I grunn enig med Astrid her...flotte farger,særlig på gåsungene...som gull;) Hei. Var dette bra ? Takker så mye for flott kommentar.:-) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Kontrastfylt og fargerikt. Enkelt og flott! Hei. Tusen takk skal du ha.:-) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 God ide som er greit utført! Får vårfornemmelser når en ser dette ja! Mulig et lite kutt nede og et lite kutt på venstresiden kunne vært noe! God 3'er! Hei. Takker så mye. Takk for fine tips.:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg