Heiii Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Hei! Noen som er god i politikk eller som har/ har hatt Politikk og Menneskerettigheter på vgs? Trenger hjelp med en innlevering... Jeg må sette meg i følgende problemstilling: Hvordan kan miljøspørsmål påvirke maktforholdet mellom politiske institusjoner og aktører. Også er det da to oppgaver jeg må besvare: 1. Kildebeheandling a) Formuler en miljøpolitisk problemstilling b) Velg hvilke kilder du vil bruke, vurder hvordan du kan bruke kildene til å besvare problemstillingen din. c) Vurder kildenes faglige relevans og pålitelighet. 2.Fagartikkel: Hvordan kan miljøorganisasjoner best påvirke regjeringens beslutninger i miljøpolitikken? Skriv en artikkel med utgangspunkt i problemstillingen. Med b) og c) har jeg ikke noe problem egentlig; har funnet noen kilder. Men sliter mest med oppgave 1a) og 2. Hvis noen kan hjelpe meg, selv med en av disse oppgavene er jeg veldig takknemlig. Endret 1. april 2012 av Heiii 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Altså, du har funnet kilder, men ikke problemstilling? Hvordan vet du da at du har funnet de riktige kildene? 1 Lenke til kommentar
Heiii Skrevet 22. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2020 the_last_nick_left skrev (På 1.4.2012 den 14.21): Altså, du har funnet kilder, men ikke problemstilling? Hvordan vet du da at du har funnet de riktige kildene? Takk for "hjelpen" din. 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Du trengte åtte år på å finne det ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg