Gå til innhold

[Løst] Oppdatering gammel Windows

Anbefalte innlegg

Har startet opp igjen Windows XP som ikke er brukt siden slutten av november 2008 (tror jeg, eller 2009, men ser ut som 2008).

winver ... viste servicepack 3.

automatiske oppdateringer står på.

men blir man ikke varslet om når disse eventuelt overføres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du tenker på overføring som i nedlastning og installering så kommer det an på hvordan systemet er satt opp. I noen tilfeller må bruker bekrefte at man ønsker å installere oppdateringen, mens i andre tilfeller skjer det automatisk uten brukerinnblanding.

Vet ikke om det var svaret du ønsket?

Mvh Faller

Lenke til kommentar

hvis du tenker på overføring som i nedlastning og installering så kommer det an på hvordan systemet er satt opp. I noen tilfeller må bruker bekrefte at man ønsker å installere oppdateringen, mens i andre tilfeller skjer det automatisk uten brukerinnblanding.

Vet ikke om det var svaret du ønsket?

Mvh Faller

Helt ok. Husker det nå...stod helt stille da jeg ikke har brukt Windows på flere år...Takk

Lenke til kommentar

Haha, ikke flere nei :p

Men det gikk overraskende kjapt.

Det er dog 1 som ikke vil la seg innstallere, nemlig KB973768.

http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?displaylang=en&id=22844

Men det får så være, ved nærmere ettersyn var det høsten 2009 (ikke 2008 om jeg har sagt det...) jeg byttet maskin og da system (til Win XP Pro som dog senere ble en ren Linux-maskin).

Det var ei fæle strid med denne oppdateringen, som nå.

Hadde kontakt med Microsoft Norge og hadde x antall halsbrekkende øvelser, men vi ga opp.

MEN - http://forums.cnet.com/7723-6142_102-358456/can-t-install-kb973768/ her sies det mot slutten av diskusjonen at denne faktisk ikke er / var for XP i det hele tatt....sånn cirka :omg:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...