Gå til innhold

Bra som systemdisk eller? Raptor 36,7gb 10000rpm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk den harddisken for 2 dager siden. Utrolig digg. Inne i windows på 4-5 sek. Har helt make hovedkort som deg også.

Perfekt til system harddisk.

Den jobber som en helt.

Merket at spill gikk bedre også. Mindre vente tid.

Tror jeg skal bestille en til for å kjøre raid 0.

Men når du kjøper den husk at du må bytte på en jumper på hk ditt, for å finne S-ata harddisken. Typisk ASUS.

Ps. Itbutikken er billigere. Og levere like kjapt som f.eks Komplett.

Lenke til kommentar
Fikk den harddisken for 2 dager siden. Utrolig digg. Inne i windows på 4-5 sek. Har helt make hovedkort som deg også.

Perfekt til system harddisk.

Den jobber som en helt.

Merket at spill gikk bedre også. Mindre vente tid.

Tror jeg skal bestille en til for å kjøre raid 0.

Men når du kjøper den husk at du må bytte på en jumper på hk ditt, for å finne S-ata harddisken. Typisk ASUS.

Ps. Itbutikken er billigere. Og levere like kjapt som f.eks Komplett.

Oi, tror jeg må bestille den nå på quisten altså.

En liten ting til, eller to kanskje. Må jeg ha en sånn strøm overgang til den eller tar den standard pluggen?

Hvilken jumper, er det noe "hemmeli triks" eller står det i manualen?

Hvordan var det å innstallere Xp på den? Noen tips å komme med?

Lenke til kommentar

Raptor støtter både "ny" og "gammeldags" strømkontakt. :)

Men den bråker, iallfall hvis du er vant med en svært stillegående PC, slik jeg er. Jeg har nettopp mottatt en Raptor som jeg skal returnere. Jeg prøvde den ikke en gang, utover det å sette inn strømpluggen. Høyfrekvent piping er uakseptabelt når jeg bor på 15 kvadrat og alltid vil høre lyden fra maskina. :)

Lenke til kommentar

Kjører Raptor som OS disk, er kjempefornøyd.

Føler ting skjer raskere enn tidligere.

kan ikke si jeg er plaget av støy, syns den er svært stillegående.

Den støyer klart mindre enn min forrige os disk, WD Caviar 30 GB Ata 100