007JamesBond Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hei, jeg lurer på noe om Macbook Pro. Jeg lurte på om det gikk ann å ta ut og inn batteriet på Macbook Pro. Jeg så at Macbook Air ikke kunne det, men den er jo kjempe tynn så det er ikke veldig rart, men ivertfall jeg trenger svar fra noen som har Macbook Pro selv. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Jeg har Macbook Pro 13" fra ca. 2010. Batteriet kan tas ut hvis du har skrutrekker. Du må skru av et deksel som dekker hele undersiden av Macen, og så finner du batteriet inni. Min Mac har standard Philips-skruer. Ryktene vil ha det til at nyere Macer har spesialskruer som skal være vanskeligere å åpne. Spesialskrutrekkere fåes på ebay. Sånn er min maskin: http://www.youtube.com/watch?v=ZJvOoSKlPfM Jobben er ganske enkel hvis du vet hva du holder på med. Endret 1. april 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det holder med en tråd. Stenger denne og lar den eldste stå åpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg