Rattlebone Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg krever at forumet blir rosa igjen. 2 Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Jeg krever at det forblir blått 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Jeg vil også ha tilbake et rosa skin. Et gjennomført rosa skin, ikke bare halvgjort som denne spøken var. Det hadde jo vært kjekt å hatt i alle fall ett eneske skin som ikke hadde høyaktig samme farger som alle andre skins på dette forumet. Et skin hvor forskjellen er litt mer enn *kun* hvilken banner som er på toppen. Endret 2. april 2012 av Pseudopod 1 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Var det ikke rødt på et tidspunkt? Likte det best Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hva med et customizable forum for individuelle preferanser? 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Jeg skulle ønske en mod eller admin kunne svare på denne tråden. Altså, noen moderatorer og slikt har jo svart, men det var før forumet gikk over til det sedvanlige kjedelige gråblå. Endret 5. april 2012 av Pseudopod Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Trur det er eit hint på at det ikkje kjem til å skje Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hint suger. Klare beskjeder er det som gjelder nå i det herrens år totusenogtolv. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hint suger. Klare beskjeder er det som gjelder nå i det herrens år totusenogtolv. Dersom du er seriøs så lag en ny tråd med en petition eller poll. Får du mange til å signe / stemme på den så for du også oppmerksomhet. Rosa? .. Tror ikke majoriteten av medlemmene på forumet ønsker en slik farge. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hint suger. Klare beskjeder er det som gjelder nå i det herrens år totusenogtolv. Dersom du er seriøs så lag en ny tråd med en petition eller poll. Får du mange til å signe / stemme på den så for du også oppmerksomhet. Rosa? .. Tror ikke majoriteten av medlemmene på forumet ønsker en slik farge. Vel, du ble medlem her i 2011. Og han i 2007. Det vil da si at han har rett. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Men majoriteten ønsker seg 6 klin like dødskjedelige grå skins? Har du fått det for deg at dette skinnet vil bli påtvunget en hver forumbruker eller noe slik? Dersom det ikke er en ekstremt diger jobb, så ser jeg ikke hvorfor mer variasjon skulle skade noen. Endret 5. april 2012 av Pseudopod Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Vel, du ble medlem her i 2011. Og han i 2007. Det vil da si at han har rett. Det mest idiotiske jeg har lest på lenge. Orker ikke å svare seriøst.. Men majoriteten ønsker seg 6 klin like dødskjedelige grå skins? Har du fått det for deg at dette skinnet vil bli påtvunget en hver forumbruker eller noe slik? Dersom det ikke er en ekstremt diger jobb, så ser jeg ikke hvorfor mer variasjon skulle skade noen. Som jeg konstaterte tidligere: Hva med et customizable forum for individuelle preferanser? Endret 5. april 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Hadde aldri rosa jeg da.. Var du pålogget den 1. april da? Endret 5. april 2012 av Rattlebone Lenke til kommentar
SLi Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hadde aldri rosa jeg da.. Var du pålogget den 1. april da? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå