eirikol1 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hadde vert kulere med en sang som loopet i bakrunden av diskusjon.no i tilegg, gjerne en som starter på nytt hver gang man refresher eller bytter side/emne, samt som spiller oppå hverandre om man har flere diskusjoner oppe samtidig. no måkkje du sette grilla i hode på dei! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nei fy pokker...ikke noe looping music her nei - det finnes knapt noe mer irriterende enn det. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hvor mye koster det for en ny dose svart blekk? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ugh! Om dere ikke snart får inn en ny ladning med blekk krysser jeg snart veibanen og ender opp i en velkjent fil.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 I et Rosa Helikopter.... Få den på hjernen.. :-P Pokker. Skulle aldri klikket meg inn på denne tråden. 1 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nei, det er 2. april. Jeg kan bekrefte dette. 2 Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nei, det er 2. april. Jeg kan bekrefte dette. Bekrefter, klokka var fortsatt på 1.april. *dumdumbas* Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Det virkelige spørsmålet er om dere kommer til å gidde å lage et gjennomført rosa skin, og om vi som liker det kan få fortsette å bruke det. Endret 1. april 2012 av Pseudopod 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det er 1.arpril. Innlegget ditt ble skrevet for 50 minutter siden. Det er 58 minutter siden det ble 2. april. Dermed var det 2. april da du postet innlegget. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det er 1.arpril. Innlegget ditt ble skrevet for 50 minutter siden. Det er 58 minutter siden det ble 2. april. Dermed var det 2. april da du postet innlegget. Jadada, fått det emd meg. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hvor er hudfargen? Hudfarge er tøft! Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 jjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de kjøpte nytt blekk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Når kan vi forvente å kunne velge rosa igjen? 1 Lenke til kommentar
freyasmar Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 JEG BLE KJENT MED EN ROSA FORUM OG FORLANGER DEN TILBAKE! D: lolnot 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå