Quote Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Her kan vi samle sammen årets forsøk på 1. april-spøker. Har du blitt lurt? Post gjerne linker til nettaviser som gjør et godt forsøk! Jeg ser at Ad-Block har vært oppfinnsomme i år. Bilder av katter istedenfor reklame. Katter > Reklame, uansett. Endret 1. april 2012 av Quote Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Diskusjon.no har jo nå vært flinke ved å skifte fargen på all teksten til rosa Liker egentlig denne fargen ganske greit, jeg. Avslappende. Jeg har enda ikke blitt lurt, men kanskje jeg blir det ... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 faen for et nice skin, skal ned å trolle mamma skikkelig nå. Lenke til kommentar
Populært innlegg hjahre Skrevet 1. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2012 Jeg må nok bite i det sure eplet og innse at jeg ble lurt når jeg tok nattbussen i natt.. Var på vei med nattbussen til Kringsjå fra sentrum da sjåføren plutselig sa noe over høyttaleren: Sjåfør: "Det blir full billettkontroll om to stopp, de som ikke har gyldig billett får gå av på neste" <bussen stanser på neste stopp> Sjåfør: "Alle som ikke vil bli tatt må ut av bussen nå... Er det noen fler som skal ut?" <kjører videre og forbi stoppet> Sjåfør: "Så dere noen billettkontroll? Ikke jeg heller. Jeg måtte få litt bedre plass i bussen" 12 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Emne sier vell det meste har dere noen geniale aprilsnar spøker å dele med oss ? Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg ble litt bekymret når jeg så at Hi Fi klubben annonserte nye hodetelefoner fra B&W, basert på Nautilus høyttalerne. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Er jo virkelig katter overalt. Tror det er den beste spøken jeg har opplevd. Ref Adblock. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Farsken, gikk visst på adblock-spøken. Ble glad når jeg så katter istedet for reklame! Håper de gjør slik at man kan skru det på når spøken er over Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Farsken, gikk visst på adblock-spøken. Ble glad når jeg så katter istedet for reklame! Håper de gjør slik at man kan skru det på når spøken er over Det går ann å skru den av. Bare gå over et av kattebildene så står noe som "stop showing cat blabla" så trykker du på den, så funker ad-block som normalt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Farsken, gikk visst på adblock-spøken. Ble glad når jeg så katter istedet for reklame! Håper de gjør slik at man kan skru det på når spøken er over Det går ann å skru den av. Bare gå over et av kattebildene så står noe som "stop showing cat blabla" så trykker du på den, så funker ad-block som normalt Vet ikke om jeg formulerte meg feil, men jeg vil ha katter istedet for ads . Håper det blir en mulighet framover. 1 Lenke til kommentar
::TeknoFoben:: Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 JA! En venn sendte at han som gullkortmedlemskap hos sas, fikk gratisbiletter og at koden var Z0104 og at du kan ringe **********(Det kongelige hoff) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Vet ikke om jeg formulerte meg feil, men jeg vil ha katter istedet for ads . Håper det blir en mulighet framover. Jeg trodde det var et bilde som hørte til en nyhetssak. Saken handlet ikke om katter... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 http://www.webhostingbuzz.com/april-offer/index.html Denne er fin, men jeg gikk ikke på. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 http://www.webhostin...ffer/index.html Denne er fin, men jeg gikk ikke på. Hah Jeg trenger en Win 95 (eller til nøds 98) PC, med specs som funker fint til spill på den tiden... meh - hvorfor måtte det være 1.April Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå