Gå til innhold

Slottet brenner etter bomben i natt [aprilspøk]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånne aprilsnarer kan du holde for deg selv, ekstremt dårlig å gjøre det etter en lignende hendelse. Ta og slett det blidet før moderator våkner.

Edit: Ohh Lakus is watching the thread!

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Ettersom "slottet brenner etter bomben" er såpass alvorlig så hadde det stått i alle landets nettaviser nå, og de fleste sjekker nok de før de drar på diskusjon.no for å loke på morgenen. Gjort i en mindre skala, i et annet land, så kunne dette vært en god aprilspøk. Slottet hadde forresten blitt lyst opp i en gul/oransje farve av flammene hadde det vært ekte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dårlig timing?

Hva med å stenge tråden, om du kan?

Nei, jeg ser bare ikke hva som er så forferdelig.

Det sprang en bombe i oslo for under et år siden, fler døde og norge var i sorg. Så poster en fyr et bilde av Kongens slott i brann, som bare er en gate nedenfor der en bombe sprang for under et år siden.

E: nevnte ikke utøya her, fodi det ikke er like relevant.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Fyren poster også en link som viser med en gang at det er aprilsnarr.

Hvis VG og Dagblabla hadde kommet med en nyhet som dette som "aprilsnarr", så hadde de nok fått hørt det i etterkant for å si det mildt..

Det er mye på dette forumet som VG og Dagbladet hadde fått pepper får å sette på trykk.

Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg blir ikke sur eller noe, men tenkt på det da, om en som mistet moren sin sitter å surfer på forumet her, og ser dette, hva vil h*n tenke?

Jeg tenker bare på andre. VG fikk så mye hat for å bare snakke om dette.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Jeg blir ikke sur eller noe, men tenkt på det da, om en som mistet moren sin sitter å surfer på forumet her, og ser dette, hva vil h*n tenke?

Jeg tenker bare på andre. VG fikk så mye hat for å bare snakke om dette.

Hvis man ikke liker det man ser, så se en annen vei. Skal vi slutte å formidle nyheter eller produsere satiriske skuespill eller krigsfilmer fordi noen kan føle seg støtt?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...