SeaLion Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) http://www.nrk.no/ny...norge/1.8058379 Endret 1. april 2012 av SeaLion 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Sånne aprilsnarer kan du holde for deg selv, ekstremt dårlig å gjøre det etter en lignende hendelse. Ta og slett det blidet før moderator våkner. Edit: Ohh Lakus is watching the thread! Endret 1. april 2012 av SLi Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Synes det var dårlig timing og komme med en slik spøk som dette nå... Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Dårlig timing? Hva med å stenge tråden, om du kan? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ettersom "slottet brenner etter bomben" er såpass alvorlig så hadde det stått i alle landets nettaviser nå, og de fleste sjekker nok de før de drar på diskusjon.no for å loke på morgenen. Gjort i en mindre skala, i et annet land, så kunne dette vært en god aprilspøk. Slottet hadde forresten blitt lyst opp i en gul/oransje farve av flammene hadde det vært ekte. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Dårlig timing? Hva med å stenge tråden, om du kan? Nei, jeg ser bare ikke hva som er så forferdelig. Edit: Jeg kan forøvrig ikke stenge tråder. Endret 1. april 2012 av Lakus Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hvis VG og Dagblabla hadde kommet med en nyhet som dette som "aprilsnarr", så hadde de nok fått hørt det i etterkant for å si det mildt.. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Dårlig timing? Stikkord: Utøya Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Dårlig timing? Hva med å stenge tråden, om du kan? Nei, jeg ser bare ikke hva som er så forferdelig. Det sprang en bombe i oslo for under et år siden, fler døde og norge var i sorg. Så poster en fyr et bilde av Kongens slott i brann, som bare er en gate nedenfor der en bombe sprang for under et år siden. E: nevnte ikke utøya her, fodi det ikke er like relevant. Endret 1. april 2012 av SLi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Fyren poster også en link som viser med en gang at det er aprilsnarr. Hvis VG og Dagblabla hadde kommet med en nyhet som dette som "aprilsnarr", så hadde de nok fått hørt det i etterkant for å si det mildt.. Det er mye på dette forumet som VG og Dagbladet hadde fått pepper får å sette på trykk. Endret 1. april 2012 av Lakus 1 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Jeg observerer reaksjonene, det kan være interessant å se hvilke grenser det er for aprilspøker. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Jeg blir ikke sur eller noe, men tenkt på det da, om en som mistet moren sin sitter å surfer på forumet her, og ser dette, hva vil h*n tenke? Jeg tenker bare på andre. VG fikk så mye hat for å bare snakke om dette. Endret 1. april 2012 av SLi Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 synes den var ekstremt dårlig 1 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Jeg blir ikke sur eller noe, men tenkt på det da, om en som mistet moren sin sitter å surfer på forumet her, og ser dette, hva vil h*n tenke? Jeg ser poenget ditt. 2 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 OP is a fag. why? han prøvde seg på en spøk som ikke falt i smak, hvem har ikke gjort det. og ikke minst hva har fags med dette å gjøre, er fags/homoseksuelle en negativ ting? 5 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Herregud som folk reagerer da. OP kom med en dårlig spøk, den var ikke morsom eller smakfull. Det er ikke verdens undergang, la det nå gå uten å lage krig av det. Mokkamann all over again. 6 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg blir ikke sur eller noe, men tenkt på det da, om en som mistet moren sin sitter å surfer på forumet her, og ser dette, hva vil h*n tenke? Jeg tenker bare på andre. VG fikk så mye hat for å bare snakke om dette. Hvis man ikke liker det man ser, så se en annen vei. Skal vi slutte å formidle nyheter eller produsere satiriske skuespill eller krigsfilmer fordi noen kan føle seg støtt? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå