fjarle Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Klassiske brettspill som Ludo og Monopol har for lengst inntatt nettbrettene. Flytt påskemoroa til nettbrettet Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ticket to ride og smallworld er på ios og. De er geniale Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 En stor del av sjarmen med brettspill er at det er akkurat det brettspill..syntes jeg da:) 2 Lenke til kommentar
branick Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Settlers burde vært med på lista syns jeg. Heter forøvrig "catan" i android market. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 En stor del av sjarmen med brettspill er at det er akkurat det brettspill..syntes jeg da:) nett_brett_ ? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Helt klart. Nettbrett bytter ikke ut sjarmen, men det er rimelig artig å kunne ha muligheten til å dytte spillene inn på ifjøla og ta det med deg overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg