007CD Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Syntes denne faktisk var dårlig, fordi den var altfor lett å skjønne at det var april spøk. Gjør det skikkelig nestegang lag ett par stykker, en som er altfor lett å skjønne er en spøk, og en seriøs og troverdig en, da vil alle gå på nr 2, da de tror det er en ekte en. Det er ingenting som sier at man kun skal spøke med folk 1 gang. Vell denne er troverdig, kanskje ikke i mer seriøse land men med dagens politikere og forræderen Erna så er dette dessverre ett helt troverdig forslag. Spretter det opp så holder vi Tek og Edda media ansvarlige for ideen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Så overskriften, skjønte at det var aprilsspøk. Når det er nevnt, så var det blant de beste jeg har sett i dag, og hadde jeg ikke alt blitt gjort veldig bevisst på datoen grunnet det rosa forumet og lignende, så hadde jeg nok blitt bra provosert selv. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Fin april snarr, nesten så jeg klikka mentalt på regjeringen her. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Denne var faktisk en av de bedre jeg har sett i dag Får håpe politikerne ikke finner på noe så sinnssvakt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Dette er faktisk så på jordet og idiotisk at det rett og slett kunne vært sant. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ettersom jeg leverer en del GB bearbeidet materiale pr måned via midlertidig hosting på nett, kunne jeg tjent fett på dette. 1. april ftw! Lenke til kommentar
madammim Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 God spøk, faktisk så god og trolig at dere kunne ha fått full uttellig hvis det ikke var for kommentarfeltet. Tenker på andre nettsider/aviser som snuser opp artikkelen og gjengir den på sine sider... DA her man en vellykket 1. april-spøk Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Leste den idag morges og gikk faktisk rett på, men må si meg enig med resten av dere; Dette var en av de bedre. Ser Aftenbladet også prøvde seg med noe Mods greier, gjennomskuet det med en eneste gang! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Dårligste hittil er nok dagens IT sitt om at apple har kjøpt opp øya Ios. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Prøver dere å ta livet av meg eller?! Holdt på å sette hjertet i halsen, hadde ikke en gang fått med meg at det var blitt 1. april...! Men serriøst, utrolig god spøk! Gikk fem på! :!: Dette er antageligvis den beste aprilspøken noen gang skrevet! Utrolig provoserende, traff midt i blinken! Jeg er bare så inderlig glad for at dette bare var en spøk! :!: Endret 1. april 2012 av Stian Aarskaug 1 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 vel nå er ideen ute på nett så regjeringen leser vel denne og finner ut at det er en utmerket ide å finansiere dld -_- Lenke til kommentar
baguett Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Damn, hadde det ikke vært for kommentarene hadde jeg gått fem på, skulle jo akkurat til å skrive et hate-innlegg Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Fy faen dere skremte meg ._. Lenke til kommentar
JesusLever Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Fy, Hardware.no! Nå kommer garantert vår kloke regjering til å få noen briljante ideer, og dette vil gå ut over oss skattebetalere, og de som skulle befinne seg i den uheldige situasjon at de ønsker å kjøpe seg litt mer lagringsplass. Må ikke gi regjeringen gode ideer! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Fy, Hardware.no! Nå kommer garantert vår kloke regjering til å få noen briljante ideer, og dette vil gå ut over oss skattebetalere, og de som skulle befinne seg i den uheldige situasjon at de ønsker å kjøpe seg litt mer lagringsplass. Må ikke gi regjeringen gode ideer! Ta det med ro, Edda Media tar fullt ansvar og betaler da harddisken og avgiftene for deg siden de startet ideen... Passende løsning det faktisk 1 Lenke til kommentar
Kenern_93 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 April-Spøk.......altså Jeg kjøpte ny hardisk pga denne artikkelen. uhh.... Ja ja, måtte vel venta lenge pa at prisene skulle gått ned. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Nå er det på tide at HW.no sletter artikkelen og tråden fort som fy og overskriver infoen ett par ganger. Denne ideen må gravlegges før regjeringa slår til på den... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Folket driver jo bare med passiv protest uansett. Forventer at de blir hørt fra sofaen hjemme i stuen. Utviklingen har ikke komt så langt altså... Så hvis staten virkelig tar til seg en sånn idiotisk idè, er vi fortapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå