Maxopp Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Dere bør ikke sette ideer om avgifter i hodet på politikerne, før vi vet ordet av det er 1 april spøken en realitet. 1 Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Gikk rett på til jeg scrolla ned til kommentar feltet. Men det beviser jo at vi ikke blir forundret om noe slikt skjer. Faktisk, så leser vel folk i regjeringen dette nå og tenker: Dette var ikke dumt! Men "god" spøk, fikk litt noia, og da er den vel vellykket Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412453 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Mente å huske at jeg hadde sett dette før: http://www.idg.no/article189725.ece Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 God spøk ! Litt for god - med tanke på at det en gang var 17,5% avgift på alt som hadde en høyttaler eller en skjerm - eller som kunne tilknyttes slik apparatur ! Så husker jeg også avgiften på kassetter....... Så spøken er farlig god..... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg må innrømme, jeg gikk rett i fella. Dessverre er det en slik ting tullingene på østlandet kunne ha funnet på. Well played HW, well played. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Noen måtte jo ha blitt bombet for dette hehe Hehe, nei. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Good one. Hadde det bare ikke vært så stor avgift pr GB så kunne man nesten ha trodd på det.. Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 ble litt lang i maska der ja! kom på hvilken dag det er i dag når jeg så reklamen... (av en eller annen merkelig grunn) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 slapp av folkens, de kommer til å kreve inn DLD-avgift i bompenge-ringen der du bor.. 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Går ikke på noe idag gitt, gjennomskuer alt med én gang. Med det sagt, så hadde ikke dette vært så urealistisk egentlig. Personling foreslår jeg at brødhuene som har trumfa direktivet igjennom betaler av egen lomme. Jeg har liten interesse i å betale for å krenke personvernet. Endret 1. april 2012 av Dellers 2 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 God det er 1 April i dag. Men, det kunne så absolutt vært noe som kunne skje her i landet. Det er vel i grunn bare et spørsmål om når. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg savner at noen på stortinget finner ut at man kan bruke de pengen de har mere effektivt. for hver gang de har lit for mye penger sløses det bort i et eller annet tull som gjerne blir permanent, når man så har behov for litt mere penger så tvinger de bare gjennom en ny avgift . ha en riktig god 1.april Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Som flere andre har nevnt før meg, fjern artikkelen før visse personer får idiotiske idéer... Lenke til kommentar
JoAT Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Dårlig spøk. Dette kunne godt vært sant. Vi lever tross alt i syke syke norge skatteklubb og byråkratistat nr.1. 1 Lenke til kommentar
Adrian E Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Good one! Men ikke gi regjeringen nye idéer. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) ... Endret 1. april 2012 av bolt Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Syntes denne faktisk var dårlig, fordi den var altfor lett å skjønne at det var april spøk. Gjør det skikkelig nestegang lag ett par stykker, en som er altfor lett å skjønne er en spøk, og en seriøs og troverdig en, da vil alle gå på nr 2, da de tror det er en ekte en. Det er ingenting som sier at man kun skal spøke med folk 1 gang. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Grenser for hvor mye ressurser vi kan bruke på en spøk. Vi er tross alt kronisk underbemannet som det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå