Aetius Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Regjeringen vil finansiere Datalagringsdirektivet med avgift på alle former for lagring. Harddisker, minnekort og skylagring kan bli dyrere Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Ingenting å se her, moohahaha. Endret 1. april 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 I'll hook you up with a guy that knows a guy, that doesn't pay tax on computer storage. 1. April i dag. Seems Legit. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Kan på en måte ikke stole på noen artikkler idag.. Det er 1. April idag vet du. 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Ja, dessverre kom jeg på det just nu, dro en liten facepalm også, satan, at jeg aldri lærer, haha jeje, graver med ned under dyna i hele dag tror jeg. Hater slike dager, godt det dog er en søndag. Ok, have your fun, trolololol. Men det hadde vel ikke overrasket om det faktisk skjedde noe sånt. Endret 1. april 2012 av meg0709 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Lenge siden jeg har blitt glad for å finne ut at jeg har blitt lurt. 3 Lenke til kommentar
Garvis Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Må jo ta forbehold med alt i dag, men det finnes faktisk allerede en "tilsvarende" løsning for dette i Sverige om jeg husker korrekt. Der må man betale ekstra for eksterne harddisker & minnepenner o.l. Edit: Jepp: http://www.hardware....skavgift/101576 Endret 1. april 2012 av woyanger Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Steike, der ble jeg faktisk småkvalm en liten stund. Ville vært særdeles dårlig nytt for 4TB diskene som jeg venter på Håper bare ikke de "rette" folkene leser denne artikkelen nå da. Vil nødig at dem skal få lyse ideer. 3 Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Haha jeg gikk nesten på den gitt...nesten. God den! 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Den var bra. Måtte lese teksten to ganger, og jeg kjente at jeg begynte å bli provosert. Så tenkte jeg aha, 1. april. Dog, jeg hadde ikke blitt sjokkert om artikkelen faktisk var sann. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Håh lol, akkurat når du trodde myndighetene ikke kunne våge å bli enn større tyv så dette. Flaks det kommer fram at det var 1. april idag, ellers kunne vi fort endt opp med noen ektra breiviker lolz Noen måtte jo ha blitt bombet for dette hehe Endret 1. april 2012 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Kreds til hw.no for denne spøken, den var blant de bedre. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nja, der har du regjeringens forslag, egentlig burde hw.no slette denne artikkelen UMIDDELBART selv om den er spøk da dette kan alt for lett bli ett VIRKELIG forslag ved at de får en dårlig ide. 5 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Må ikke skrive sånne artikler som aprilsspøker. Politikerne kan jo få en lys idé... 3 Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Hahaha! Må innrømme jeg fikk hakeslepp og satt med denne til hele artikkelen var lest før jeg så datoen i dag Endret 1. april 2012 av Xenofil 1 Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Bra at vi da kan få pant for gamle harddisker nå da, da sparer vi inn denne ekstra kostnaden med å kjøpe ny disk! Ref. Dinside.no Hi hi..... Endret 1. april 2012 av Nettulf Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hehe. En god aprilspøk er troverdig. Well played. ^^ Lenke til kommentar
stureah Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) hahahaha Endret 1. april 2012 av stureah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå