Aetius Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Regjeringen vil finansiere Datalagringsdirektivet med avgift på alle former for lagring. Harddisker, minnekort og skylagring kan bli dyrere 1 Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) I'll hook you up with a guy that knows a guy, that doesn't pay tax on computer storage. 1. April i dag. Seems Legit. Endret 1. april 2012 av CissaM 2 Lenke til kommentar
master phot Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Så nå vil staten at jeg skal betale for at de skal overvåke meg? Interessant. Byråkratene har for lite å holde på med, la de heller bruke tiden til å få orden på boligpolitikken. 1 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 det gærne er at Canada vurderer det samme, på ramme alvor... 1 Lenke til kommentar
gwh Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Meget bra skrevet :-) For bare håpe at myndighetene ikke leser dette. .. 3 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 En av de bedre jeg har lest hittil i dag! Gjennomtenkt og godt skrevet! 1 Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Fordiom det er 1. April skulle dette ikke forundre meg.... Er tross alt Norge og avgiftslandet vi snakker om...... 5 Lenke til kommentar
sindre-s Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Høres sannsynlig ut, men grunnet datoen så venter jeg til i morgen med å snakke stygt om regjeringen. Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Er vel bare på denne datoen at akam skriver artikler på søndag. :-) Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 First I was Like : )("/(/%"/(%=)(")... And then ... AAaaaaa DATO! 2 Lenke til kommentar
bjarnef Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 dette må være en aprilspøk Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nice try, men 1. april tar jeg knapt meg selv seriøst Tor Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 1. April i dag, men hadde ikke overrasket meg hvis SV/AP hadde kommet opp med noe slikt. 2 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 1. April i dag, men hadde ikke overrasket meg hvis SV/AP hadde kommet opp med noe slikt. Det ville overrasket meg. SV er mot DLD - det var Ap og (deler av) Høyre som tvang faenskapen gjennom. Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg er vanligvis svært lettlurt, men det tok meg 5 sek å skjønne denne! Morsommere hvis spøken er litt nærmere virkeligheten. For det første: Datalagringsdirektivet trenger jo ikke finansieres. Dette er en kostnad de enkelte leverandørene må ta selv. Deretter: At Akam.no skulle ha startet med såpass gravende journalistikk at de skulle ha fått tak i interne departementetsnotater...? Right... Men så kom de helt sinnsyke prisøkningene. LOL... Okei, den var egentlig ganske bra! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Er vel bare på denne datoen at akam skriver artikler på søndag. :-) Nja, redaksjonen leverer artikler døgnet rundt, de er ikke avhengig av en deadline, utenom 1 april da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg