Gå til innhold

Newcastle - Liverpool

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liverpool får virkelig smake sin egen medisin i den kampen her. De møter et lag som spesialiserer seg på utrolig hardt arbeid og lange oppspill mot sterke kraftsentre på topp. Forskjellen er dog at der Liverpool har Bellamy, Spearing og Carrol, har Newcastle Ben Arfa, Demba Ba og Tiote. Klasseforskjell.

Det røde til Reina, er det egentlig feil? Uavhengig om det var hardt eller ikke, han skal ikke druse flinten opp i trynet til en motspiller. Han ba om det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Dum oppførsel av Reina, men håpløs filming av Perch. Skulle ønske noen kunne stått som en mann i slike situasjoner. Tenker på hvordan reaksjonene hadde vært hvis det var Suarez som hadde huket keeper for så å filme på han et rødt kort.

Som sagt, dum oppførsel av Reina, og det røde er i så måte riktig, men skal innrømme at jeg ble litt glad på samme tid. Alt for mange fitter på banen som ikke prøvde og var i ferd med å gi opp, totalt uakseptabelt. Reina har i hvertfall baller og guts nok til å ikke la seg pisse på.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Kunne vel fylt en tråd alene med artige Carrol-gifs og -bilder. Synes egentlig synd på ham, har sansen for uortodokse spillertyper. Dessuten var han jo sannelig mye bedre i Newcastle, så det bor jo faktisk noe bedre i ham.

Men, på den andre siden:

551491331.jpg?key=9001248&Expires=1333306582&Key-Pair-Id=APKAIYVGSUJFNRFZBBTA&Signature=xz6acrTGK3FCRgmNWbeQXKseTRb5XOBjyOee-v1MSJSoXaDzLagyPOTgRSWIZYrd0zWLo6Qkyin~HYjX3D2v2ilBBPf9P32wO7MdCO2IKKqdawaXFTag9VXuTwW6N1HH3f~BqWMjJ1OpxQHyjQfOQGtLD9h2fZRowQjpno0vv-0_

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Det røde til Reina, er det egentlig feil? Uavhengig om det var hardt eller ikke, han skal ikke druse flinten opp i trynet til en motspiller. Han ba om det.

Please? Selvsagt er det feil. Om alle dommere skal begynne å gi rødt fordi to spillere knuffer litt, så gir jeg seriøst opp hele sporten. Om det var noen som skulle hatt rødt så var det Perch. Og når ble reglene sånn at man ikke kan ha ansiktet sitt nært en annen spillers ansikt? Om du ikke har fått det med deg enda så var ikke Reina borti Perch med hodet.

Lenke til kommentar

Rødt er feil når vi vet Perch overspiller til de grader.

Hadde jeg vært dommer og sett en målvakt/spiller skalle til en annen spiller hadde jeg nok trukket opp det røde kortet jeg også.

Selvfølgelig ville jeg angret hvis jeg etter kampen ser at den andre spilleren overdrev voldsomt, men da skal det sies at jeg ikke hadde luksusen med 40 forskjellige kameravinkler, og slow-motion før jeg tok avgjørelsen.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Det at dommeren dømmer rødt er forståelig da det lett kan oppfattes som værre enn det det er.

Men, hvis man kan straffe Rooney for å banne inn i et kamera, og straffe managere for å klage på dommeren etter kamp, hvorfor ikke straffe spillere som Perch (og så mange fler tragiske overspillere) i ettertid? Hvis det er én av de tre tingene jeg gjerne vil ha fjernet fra fotballen så er det sistnevnte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...