Zeph Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Burde ikke Perch hatt rødt og i og med at han takler keeper som har ball. Eller er ikke keeper like hellig som i feks hockey? Kvifor skulle det bli raudt for å takle keeper? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg er jo ikke uenig i det, som jeg skrev, og har skrevet mange ganger, men det er slik det har blitt. Spillere har begynt å kaste seg for å vise dommer, før så var jo problemet noe annet, nemlig det at dommer aldri gjorde noe i de situasjonene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Zeph: Bakerste mann Endret 1. april 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Reina hadde nok glemt å glattbarbere skallen og stakk Perch i øyet med et pigghår. 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Liverpool får virkelig smake sin egen medisin i den kampen her. De møter et lag som spesialiserer seg på utrolig hardt arbeid og lange oppspill mot sterke kraftsentre på topp. Forskjellen er dog at der Liverpool har Bellamy, Spearing og Carrol, har Newcastle Ben Arfa, Demba Ba og Tiote. Klasseforskjell. Det røde til Reina, er det egentlig feil? Uavhengig om det var hardt eller ikke, han skal ikke druse flinten opp i trynet til en motspiller. Han ba om det. 3 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Dum oppførsel av Reina, men håpløs filming av Perch. Skulle ønske noen kunne stått som en mann i slike situasjoner. Tenker på hvordan reaksjonene hadde vært hvis det var Suarez som hadde huket keeper for så å filme på han et rødt kort. Som sagt, dum oppførsel av Reina, og det røde er i så måte riktig, men skal innrømme at jeg ble litt glad på samme tid. Alt for mange fitter på banen som ikke prøvde og var i ferd med å gi opp, totalt uakseptabelt. Reina har i hvertfall baller og guts nok til å ikke la seg pisse på. Endret 1. april 2012 av Termo Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=cvM6Ruk7JME Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Så du liker tragiske spilleroppførsler altså? Eller er du godt igang med 1.April runden din? Endret 1. april 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Så du liker tragiske spilleroppførsler altså? Eller er du godt igang med 1.April runden din? Meg du sikter til? Ser du virkelig ikke hva jeg mener? Skulle ønske noen kunne stått som en mann i slike situasjoner. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Old Game Skrevet 1. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2012 Liverpool var nok kanskje litt svakere på sitt verste under Hodgson, men over tid så anser jeg Dalglish sitt regime som en nesten like stor fadese. Prater like mye vås i media, Suarez flausen, 8.plass, pengebruken. Isolert sett ingen skam å ryke for Newcastle, men det er ille når alle vet at det kommer til å skje før avspark. Fra en annen vinkel 14 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Alltid moro når den gifen brukes for å beskrive Carrol. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Kunne vel fylt en tråd alene med artige Carrol-gifs og -bilder. Synes egentlig synd på ham, har sansen for uortodokse spillertyper. Dessuten var han jo sannelig mye bedre i Newcastle, så det bor jo faktisk noe bedre i ham. Men, på den andre siden: Endret 1. april 2012 av The Hoff Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det røde til Reina, er det egentlig feil? Uavhengig om det var hardt eller ikke, han skal ikke druse flinten opp i trynet til en motspiller. Han ba om det. Please? Selvsagt er det feil. Om alle dommere skal begynne å gi rødt fordi to spillere knuffer litt, så gir jeg seriøst opp hele sporten. Om det var noen som skulle hatt rødt så var det Perch. Og når ble reglene sånn at man ikke kan ha ansiktet sitt nært en annen spillers ansikt? Om du ikke har fått det med deg enda så var ikke Reina borti Perch med hodet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Om du ikke har fått det med deg enda så var ikke Reina borti Perch med hodet. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Oisann.... Se den vinkelen du.... Soleklart rødt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Om du ikke har fått det med deg enda så var ikke Reina borti Perch med hodet. Jasså, ser man det, Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Har vel lite å si hvor hardt han treffer. Bukket ikke akkurat for å vise respekt. Forstålig nok at han blir frustrert og mister kontrollen da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Tåpelig av begge partar, men raudt er feil. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Rødt er feil når vi vet Perch overspiller til de grader. Hadde jeg vært dommer og sett en målvakt/spiller skalle til en annen spiller hadde jeg nok trukket opp det røde kortet jeg også. Selvfølgelig ville jeg angret hvis jeg etter kampen ser at den andre spilleren overdrev voldsomt, men da skal det sies at jeg ikke hadde luksusen med 40 forskjellige kameravinkler, og slow-motion før jeg tok avgjørelsen. Endret 1. april 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det at dommeren dømmer rødt er forståelig da det lett kan oppfattes som værre enn det det er. Men, hvis man kan straffe Rooney for å banne inn i et kamera, og straffe managere for å klage på dommeren etter kamp, hvorfor ikke straffe spillere som Perch (og så mange fler tragiske overspillere) i ettertid? Hvis det er én av de tre tingene jeg gjerne vil ha fjernet fra fotballen så er det sistnevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå